7 056 lukukertaa ·
2 vastausta
7k lukukertaa
2 vastausta
Tasoitealusta (kustannus)
Olen saanut vesivahingon ja olen tällä hetkellä remontoimassa. Vesivahinko ei ulottunut olohuoneeseen, joten vakuutusyhtiö ei tietenkään halua korvata ja kunnostaa sitä kuten muuta taloa.
Kysyin hintaa remontoijilta (Peab) ja sain tarjouksen 23000:- 20 neliömetrille materiaalista ja työajasta. Silloin poistan itse vanhan aluslattian ja asennan parketin itse. Mielestäni tämä hinta on liian korkea, olen kuullut jostain, että materiaalikustannus on noin 400:- per neliömetri eli 8000:-, jolloin työvoimakustannus on 15000:- (he sanovat 2 miestä 2 päivää).
Onko joku joka tietää tarkemmin mikä neliöhinta on ja arvioitu aika asennukseen nivellgolv?
Olen erittäin kiitollinen vastauksista, sain tarjouksen myöhään eilen puhelimessa ja minun on annettava päätös huomenna (20/12).
Kysyin hintaa remontoijilta (Peab) ja sain tarjouksen 23000:- 20 neliömetrille materiaalista ja työajasta. Silloin poistan itse vanhan aluslattian ja asennan parketin itse. Mielestäni tämä hinta on liian korkea, olen kuullut jostain, että materiaalikustannus on noin 400:- per neliömetri eli 8000:-, jolloin työvoimakustannus on 15000:- (he sanovat 2 miestä 2 päivää).
Onko joku joka tietää tarkemmin mikä neliöhinta on ja arvioitu aika asennukseen nivellgolv?
Olen erittäin kiitollinen vastauksista, sain tarjouksen myöhään eilen puhelimessa ja minun on annettava päätös huomenna (20/12).
Nivellilattia on kallis ja työaika palkkien, eristyksen ja vastaavan kanssa noin 1h/neliö antaa 330 €/m2, materiaali maksaa myös niillä seuduilla niin noin 600 €/m2 on kohtuullista... 2 miestä 2 päivää on 320*16+ TB ja alv pitäisi olla noin 8000 rahaa...
Vastauksesi on hyvin siinä suunnassa, jota olen harkinnut, olen valmis maksamaan 10-12000 kr työstä mukaan lukien materiaalit.mr Z sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi