646 lukukertaa ·
3 vastausta
646 lukukertaa
3 vastausta
Tasoita oven aukko betonisissa ontelokivissä
Hei! Olen jonkin aikaa sitten avannut vanhan autotallin aukon niin, että uusi autotallin ovi mahtuu paikalleen. Tarvitsisin neuvoja siitä, mitä materiaalia voisin käyttää sivujen tasoittamiseksi ja suoristamiseksi.
En haluaisi käyttää rappausta, koska omien kokemusten mukaan se murenee ja irtoaa ajan myötä alustasta. Oikealle puolelle minun täytyy rakentaa hieman paksumpi reuna, jotta se olisi suora, joten ajattelin käyttää lankkuja molemmin puolin seiniä, jotta materiaalia voi levittää niiden väliin.
Voiko hienobetonia sekoittaa paksummaksi ja "pakkeloida" sen käyttöön? Vai onko teillä parempia ehdotuksia? Minun pitäisi tasoittaa myös "katto". Tarvitsen siis jotain, joka pysyy ylösalaisin 😅
En haluaisi käyttää rappausta, koska omien kokemusten mukaan se murenee ja irtoaa ajan myötä alustasta. Oikealle puolelle minun täytyy rakentaa hieman paksumpi reuna, jotta se olisi suora, joten ajattelin käyttää lankkuja molemmin puolin seiniä, jotta materiaalia voi levittää niiden väliin.
Voiko hienobetonia sekoittaa paksummaksi ja "pakkeloida" sen käyttöön? Vai onko teillä parempia ehdotuksia? Minun pitäisi tasoittaa myös "katto". Tarvitsen siis jotain, joka pysyy ylösalaisin 😅
hieno ja karkea betoni eivät juurikaan tartu, koska ne on tarkoitettu valettaviksi, joten joko sinun on muotoiltava ja valettava tai käytettävä betonikorjausainetta, joka toimii rappausaineen tavoin tarttumisen suhteen..
Tätä ainetta käytämme, toimii myös katossa..
https://cdnmedia.mapei.com/docs/lib...80c4b9382c8304d44604c84.pdf?sfvrsn=1a4508d4_0
Tätä ainetta käytämme, toimii myös katossa..
https://cdnmedia.mapei.com/docs/lib...80c4b9382c8304d44604c84.pdf?sfvrsn=1a4508d4_0
Kyllä, mutta jos aiot lisätä enemmän oven kohdalle, suosittelen kiinnittämään ensin rappausverkon, sillä oven sulkemisesta aiheutuvat tärinät voivat saada useimmat materiaalit halkeilemaan.B bighenk sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Tilapäisesti rakentaa umpeen ulkoseinän oviaukko
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur få till en snygg dörröppning och altan här?
Altan & Uteplats -
Släta till garagegolv på lätt och billigt sätt
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Bygga om släta köksluckor till spegelluckor
Kök -
Bästa sätt att gå från strukturtapet till släta väggar
Färg, Måla & Tapetsera