3 359 lukukertaa ·
21 vastausta
3k lukukertaa
21 vastausta
Tämä kantaviin seiniin liittyen...
Hei
Olen täysin aloittelija, ja vaimoni määräyksestä minun täytyy selvittää, voinko purkaa nämä seinät.
Ilmeisesti minun täytyy aloittaa heti! Joten aloitan täältä ja katson, tietääkö joku mistä voin aloittaa tiikerisahalla!
Haluan purkaa punaisella merkityt seinät ja mahdollisesti sinisen... avoin pohjaratkaisu on kuulemma niin hieno.
Ajattelen myös ilmeisesti, että katon voisi avata olohuoneessa, vinkkejä?
Onko jollain hyvä arvaus siitä, miten tämä voisi onnistua?
Olen täysin aloittelija, ja vaimoni määräyksestä minun täytyy selvittää, voinko purkaa nämä seinät.
Ilmeisesti minun täytyy aloittaa heti! Joten aloitan täältä ja katson, tietääkö joku mistä voin aloittaa tiikerisahalla!
Haluan purkaa punaisella merkityt seinät ja mahdollisesti sinisen... avoin pohjaratkaisu on kuulemma niin hieno.
Ajattelen myös ilmeisesti, että katon voisi avata olohuoneessa, vinkkejä?
Onko jollain hyvä arvaus siitä, miten tämä voisi onnistua?
Rakennusveteraani
· 2 746 viestiä
Punainen on varmasti kantava, mutta ei sininen.
Jos punainen pitää poistaa, se täytyy kannatella palkilla (liimapuuta tai terästä).
Katon avaaminen vaatii kattoristikoiden uudelleenrakentamista.
Kaikki työt vaativat, että joku, joka tietää mitä tekee, laskelmoidaan.
Jos punainen pitää poistaa, se täytyy kannatella palkilla (liimapuuta tai terästä).
Katon avaaminen vaatii kattoristikoiden uudelleenrakentamista.
Kaikki työt vaativat, että joku, joka tietää mitä tekee, laskelmoidaan.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Koska talossa on fackverkstakstolar, pohjakerroksen väliseinät eivät periaatteessa ole kantavia.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 214 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 214 viestiä