Hei, meidän täytyy täyttää oviaukko väliseinässä. Väliseinä on aiemmin jakanut kaksi asuntoa ja nyt palaamme samaan tilanteeseen. Kyse on asunnonjakavasta seinästä. Tarvitaan kai paloturvallisuutta ja ääneneristystä asuntojen välillä sen verran kuin tiedän. Tiedättekö, miten seinän pitäisi olla rakennettu? Yleensä on kai kaksi kipsilevyä molemmin puolin, mutta olen epävarma keskiosan rakenteesta ja jos en unohda mitään muuta tärkeää. Olen kiitollinen kaikesta avusta, jonka voin saada! Kiitos etukäteen!

Arvaan kuin tämä seinä. Brandseinäpiirros, jota käytetään asuntojen erottamiseen. Näyttää kerrokset: kipsilevy, sääntö, villaa ja ilmaväli. Mitat ja vaatimukset mukana.

• Tykkään
Yana
  • Laddar…
Y Yana sanoi:
Hei, meidän täytyy täyttää oviaukko sisäseinään. Sisäseinä on aiemmin jakanut kaksi asuntoa, ja nyt palaamme samaan tilanteeseen. Joten kyseessä on asuntojen välinen seinä. Luulisin, että vaaditaan paloturvallisuus ja äänieristys asuntojen välillä. Tiedätkö, miten seinän pitäisi olla rakennettu? Tavallisesti on kai kaksi kipsilevyä molemmilla puolilla, mutta olen epävarma keskiosan rungosta ja jos en unohda jotain muuta tärkeää. Olen kiitollinen kaikesta avusta, mitä voin saada! Kiitos etukäteen!
Voi olla hyvä syventyä siihen, mikä standardi talossa muuten on. Jos talo on vanhempi, se on voitu rakentaa matalampien vaatimusten mukaisesti kuin mitä nykyään uudistuotannossa. Ei ole mitään syytä, että tämä toimenpide olisi paljon korkeampi tasoltaan kuin olemassa olevien asuntojen välisten seinien taso.
Onko sisäseinä muuten täsmälleen kuten se oli rakennettu ennen? lukuun ottamatta uutta oviaukkoa? Siinä tapauksessa saat varmasti hyvän vihjeen rakenteesta, kun purat oven ja karmin. Mahdollisuuksien mukaan voit purkaa hieman enemmän sen ympäriltä tutkiaksesi ja sitten vain säilyttää sen tason jälleenrakennuksessa.

• Tykkään
Yana
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.