21 626 lukukertaa ·
12 vastausta
22k lukukertaa
12 vastausta
Styroksista valmistetut kattolistat?
Aion laittaa uusia kattolistat koko taloon ja olen pitkään miettinyt puuta, mutta nyt olen alkanut ajatella myös styroksilistoja luettuani, että niiden pitäisi olla paljon helpompia asentaa.
Pitääkö tämä paikkaansa? Onko niitä helpompi sovittaa kulmiin? Näyttääkö se yhtä "hyvältä" kuin puu? Onko ne helpompi asentaa?
Pitääkö tämä paikkaansa? Onko niitä helpompi sovittaa kulmiin? Näyttääkö se yhtä "hyvältä" kuin puu? Onko ne helpompi asentaa?
Saatavilla sekä Bauhausissa että Byggmaxissa aikaisina osumina, kun etsii kattolistoja, joten niitä näyttää olevan aika paljon kuitenkin.T TheGame sanoi:
En pidä muovista ja feikistä, mutta juuri styroksiset kattolistat ovat todella hyviä - erityisesti jos on seinät, joihin on vaikea kiinnittää, esim. rappaus. Lisäksi ne ovat hieman pehmeitä ja seuraavat mukana, jos katto ja seinä liikkuvat hieman toisiinsa nähden.
Saatavilla suuremmista maalikaupoista, esim. Flügger.
Saatavilla suuremmista maalikaupoista, esim. Flügger.
Minulla on iso (ruma) rako katon ja seinän välillä, joka täytyy peittää, joten minulla ei ole paljon vaihtoehtoja.T TheGame sanoi:
hei,
talossamme edellinen omistaja on asentanut käsittelemättömät stukkilistat styroksista, se näyttää ihan ok. eräs tuttava, joka osti samanlaisia listoja, spraymaalasi omansa jollakin edullisella biltema paint:lla, hänen näyttävät paljon paremmilta imo, joten suosittelen jonkinlaista käsittelyä ulkonäön vuoksi.
talossamme edellinen omistaja on asentanut käsittelemättömät stukkilistat styroksista, se näyttää ihan ok. eräs tuttava, joka osti samanlaisia listoja, spraymaalasi omansa jollakin edullisella biltema paint:lla, hänen näyttävät paljon paremmilta imo, joten suosittelen jonkinlaista käsittelyä ulkonäön vuoksi.
Toimii superhyvin, maalasin omani elementtitelalla, sitten kiinnitin akryylitiivisteellä, pystyin yhdistämään asennuksen ja tiivistyksen yhteen.
Hakusanat, jotka tuovat hyviä/enemmän osumia, pitäisi olla cellplast ja xps, koska jotkut eivät käytä Frigolit-tuotemerkkiä hakusanana.
Tämä sanottuna, ostin muutamia sellaisia monta vuotta sitten laittaakseni niistä kattoon silloisessa asunnossani, mutta ne jäivät vain lojumaan, joten kun sitten muutin, ne päätyivätkin roskahuoneeseen...
Tämä sanottuna, ostin muutamia sellaisia monta vuotta sitten laittaakseni niistä kattoon silloisessa asunnossani, mutta ne jäivät vain lojumaan, joten kun sitten muutin, ne päätyivätkin roskahuoneeseen...
Klikkaa tästä vastataksesi