Hei talven pimeydessä!
Minä ja avopuolisoni ostimme talon jonkin aikaa sitten, rakennettu vuonna 1963 eikä sitä ole paljon remontoitu sen jälkeen.
Aloitimme purkamalla suurimman osan, lensivät ulos katto, seinät, lattiat ja paljon muuta. Nyt olemme melkein valmiit maan tasolla ja minä alan olla levoton, joten olen alkanut suunnitella kellaria. Siellä meillä on kylpyhuone, kodinhoitohuone, harrastehuone ja autotalli. Mutta nyt kysymyksen suhteen, onko helpointa istua kynän ja paperin kanssa tekemään piirustuksia vai onko iPadille tai tietokoneelle hyviä ohjelmia?