Hei
Tämä ei koske mitään uutta taloa, vaan vanhaa, josta minä ja avopuolisoni olemme kiinnostuneita. Se tullaan laajentamaan ja se on tänään tiiliverhottu.
Minun silmissäni mikään ei ole rumempaa kuin ihmiset, jotka laajentavat tiilirakenteista taloa puupaneelilla, joten minä/me ajattelemme rapata talon ja maalata sen jollakin tyylikkäällä värillä.
Voi myös olla ongelmallista löytää tänään samaa väriä/tiilityyppiä kuin 40-luvulla rakennettuun taloon.
Jos sen sen sijaan rapaa, voi laittaa mitä tahansa tiiltä haluaa uuteen laajennukseen tai rapata uusia pintoja.
Tietääkö joku, mitä rappaaminen maksaa ja voinko tehdä sen itse? Tarvitaanko koneita?
Terveisin
Fredrik