36 815 lukukertaa ·
33 vastausta
37k lukukertaa
33 vastausta
Jatkaa työtasoja
Minulla on kolme työtasoa, jotka on liitettävä yhteen "U"-muotoon. Reunat ovat pyöristettyjä ja kysymys on, miten parhaiten liitän ne yhteen. Pitäisikö panostaa kulmissa vinoihin leikkauksiin vai kohtisuoriin? Miten teen liitoksista mahdollisimman huomaamattomat?
Saatavana on alumiinista tehtyjä skarvlister, mutta ne eivät ole kovin tyylikkäitä.
Olen tehnyt suoria skarvar. Se on hieman vaikeaa, koska sinun täytyy leikata itse kaarre, mutta jos olet huolellinen, se toimii. Jyrsii/leikkaa keksin skarven kohdalle ja jyrsii erityisiä beslag skarvningiksi alapuolelle.
Olen tehnyt suoria skarvar. Se on hieman vaikeaa, koska sinun täytyy leikata itse kaarre, mutta jos olet huolellinen, se toimii. Jyrsii/leikkaa keksin skarven kohdalle ja jyrsii erityisiä beslag skarvningiksi alapuolelle.
Voit myös jyrsiä uran sivupidennyksellä (http://www.jula.se/Butik/docs/Mallar/mall6.asp?OrderId=403634942&pf_id=SE-186120&dept_id=SE-) ja liimata vanerikaistan.
Jos olisin epävarma, menisin puusepänverstalle, jotta he voisivat sovittaa levyt yhteen ammattimaisesti. Ole tarkka siinä, että saat seinäkulmat mukaan, joihin levyjen tulee asettua, tee mahdollisesti mallipalat tavallisesta listasta tai jostain muusta puutavarasta, jotta he voivat siirtää kulman suoraan levyihin. Onnea matkaan.
Yleensä voi saada ilmaisia ylijäämälevyjä K-rauta, Silvan, Bauhaus jne., jos kysyy. On olemassa 2 tyyppiä ylijäämälevyjä, ne jotka myydään tyyliin 200 kr metri suurempia ja niitä voi käyttää johonkin, sekä ne jotka päätyvät joka tapauksessa roskalavaan. Nämä roskalavalle tarkoitetut ovat epäsäännöllisiä muodoltaan ja epätasaisesti sahattuja jne. Ne ovat kuitenkin erinomaisia harjoitteluun.zingo sanoi:
Levyjen tulisi olla kiinni koolauksissa, jotka muodostavat rungon kaapille ja hyllyille niiden alla. Eikö voisi laittaa koolauksen saumaa pitkin ja esim. yhdistää koolauksen levyihin useilla metallikulmilla sahauksen jälkeen niin hyvin kuin mahdollista?
Word! Seinät eivät varmastikaan ole tarkasti 90 asteen kulmassa toisiinsa nähden, ja sauman työpöydässä täytyy olla *todella hyvä*, jotta se olisi siisti ja ettei vesi ja lika pääse saumaan.johnnyz sanoi: