Hei,

Tietääkö kukaan, mitä Älvsbyhus veloittaa kaikesta materiaalista, jota tarvitaan yläkertaan, ja mitä siihen hintaan sisältyy? Tietääkö joku myös, mitä braskamino kustantaa heidän kauttaan?

Lotta ???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.