Hei
Tiedän, että tästä on paljon linkkejä, mutta haluan silti aloittaa uuden keskustelun.
Minulla on noin 60 neliömetrin huoneisto, joka on sisustettava.
Haluaisin saada yksityiskohtaisemman listan siitä, mitä maksaa, kuten kylpyhuone, eristys/rakennusmateriaalit, ymmärrätte varmasti. Se riippuu tietysti täysin siitä, millaisen standardin haluaa, mutta on aina hauska tietää, mitä ihmiset ovat tehneet ja mitä se maksaa.
Ajattelimme aloittaa eristämällä seinät ja katon (eristys meillä on) ja asentaa puupaneeli kattoon, mitä luulette, että se maksaa ja mitä muuta siihen tarvitaan? Talo on uusi, vain kaksi kuukautta vanha, mutta haluamme silti eristää melkein heti.
Te, jotka olette tehneet, ehkä vain vähän yläkerrassa kirjoittakaa myös, kaikki otetaan kiitollisena vastaan ja voi olla hauska tietää, miten olette keskustelleet aloittaessanne sisustamista!
