Hei
Rakennamme uutta taloa ja pohdimme parasta ratkaisua sisäseinille äänieristyksen suhteen niin, etteivät ne olisi liian leveitä. Mietin, että on erityisiä kytkentäkiskoja kumilistoilla lattiaa vasten, jotka tiivistävät hyvin... mutta sitten oven alla on rako ilmanvaihtoa varten ja ovi on ohut verrattuna seinään. Onko järkevää keskittyä seiniin, kun ovet ovat heikko kohta??
 
Jos sinulla on rako oven alla, ääni pääsee sisään, vaikka seinät olisivat eristettyjä. Miksi teillä on rako oven alla, kun kyseessä on uusi talo? Saadaksesi äänettömät sisäseinät, siitä on joitakin keskusteluja forumilla, jos en väärin muista; pelkkä eristys riittää yleensä kohtuullisesti, mutta sitten on olemassa erilaisia levyjä juuri ääntä varten.
 
S
kyllä voi tehdä ratkaisuja niin. mutta lopulta tulee kulumista siinä missä ovi kulkee.
muuten harkitse sellaista, joka laskeutuu alas kun ovi on kiinni.
sitten teillä on varmaan kynnyksiä oviaukossa

panosta mieluusti hieman kalliimpiin oviin, jotka ovat parempia ääniluokaltaan, jos se on niin tärkeää.
 
Meillä on FTX-ventilation. Mitä muita helppoja vaihtoehtoja on, jotka vaimentavat ääntä?
 
Tämä ongelma on luultavasti useimmilla valmisrakennuksilla. Me rakennamme paikan päällä ja toivottavasti voimme tehdä paremman ratkaisun ..
 
Kun näkee ratkaisuja seinille netissä, niin kipsi tulisi tiivistää kulmissa ja lattiaa vasten jne., mutta sitten ovet vuotavat kuin siivilä :(
 
S
riippuu täysin siitä, millainen ovi sinulla on. ja voit tilata minkälaisia ovia haluat.
 
Onko sinulla vinkkejä hiljaiseen sisäoveen, jossa on ilmanvaihto?
 
S
Ulf1 sanoi:
Onko sinulla vinkkejä hiljaisesta sisäovesta, jossa on ilmanvaihto?
riippuu täysin siitä, minkä hinnan haluat maksaa. täysin hiljaista ei kuitenkaan saa
 
  • Tykkään
SofiaPdtrAvilaHenriksson
  • Laddar…
Näin se on. Mietin äänetöntä ovea ilman alarakoa ja yläpuolelle asennettavaa tuloilmalaite äänenvaimentimella. Onko teillä kokemusta tästä ratkaisusta?

Niin kuin sanottu, niin kauan kuin on rako, ääni kuuluu...
 
Mikä huone/vaatimukset ovat?
 
Kaikki huoneet paitsi tvättkällaren, vaatimukset: Ei ole decibelivaatimusta, vaan halutaan löytää hyvä ratkaisu äänen vuodon poistamiseksi ovenraosta. Seinät koostuvat 45 reglar jotka ovat lomittain, 70 eristys osb ja kipsilevyt.
 
Hae EI30/35DB
 
Kiitos - ovien 35Db kanssa näyttää siltä, että tarvitaan överluftsdon.
 
Eikö ole liioittelua käyttää tuplakipsilevyä, tiivistää raot seinissä, ristittää koolaukset, eristää, käyttää kumilistoja lattiaa ja kattoa vasten jne., kun ovi on kuitenkin heikko kohta. Tavallinen sisäovi ei ole erityisen hyvä ääntä varten, 30mm paksu ja 5-10mm rako alareunassa...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.