hyvä tapa rakentaa sisäseinä.?

kipsi, rakennuslevy, 70sääntö, rakennuslevy, kipsi

sekä että se pitää eristää.

onko olemassa sisäovia, jotka sitten sopivat siihen "paksuuteen", joka syntyy sisäseinään?? :P
 
Heti OK rakentaa näin! Juuri näin näyttävät "standardiseinäni" OSB-rakennuslevyllä.

Kyllä, voit saada ovenkarmit saman levyisinä:
13 Kipsi
11 OSB
70 Ranka
11 OSB
13 Kipsi
= 118mm

Joten tilasimme tämän karmimitan osoitteesta:
http://www.ekstrands.nu/innedorrar/index.htm

Kapeampi karmi käy myös, silloin sinun täytyy lisätä pieni peitelist. Näitä löytyy erityisesti puutarhakaupassa!
 
ByggaNytt sanoi:
Se onnistuu myös kapeammalla karmeilla, jolloin voit käyttää pientä smyygilistaa. Niitä on erityisiä lautatarhalla!
Erikoiskarmit ja listat ovat varmasti kalliimpia? Käytän standardikarmit ja ostan sitten pari metriä höylättyä puutavaraa. 28mm on sopiva. Tämän jälkeen halkaisen sen keskeltä ja käännän katkoviivan sisäänpäin (piilossa peitteen alla). Höylätty lista liimataan ja naulataan sitten karmiin, peite liimataan ja naulataan listaan. Itse asiassa yksinkertainen tapa, joka antaa hyvän tuloksen.

Jos leveämmät karmit eivät ole kalliimpia, on se tietysti parempi vaihtoehto.
 
aion asentaa "swedoor" oven.. en kuitenkaan löydä mitään karmimittoja heidän www:stä, joten arvaan että niitä ei ole täsmälleen tälle seinänpaksuudelle..

mutta eikö tämä ole "tyypillinen" sisäseinä? silloinhan pitäisi olla suoraan sopiva, vai mitä sanotte te, jotka tiedätte?? :P
 
swedoorilla on myös 118mm.
/thrax
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.