2 977 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
sisäseinä
Heti OK rakentaa näin! Juuri näin näyttävät "standardiseinäni" OSB-rakennuslevyllä.
Kyllä, voit saada ovenkarmit saman levyisinä:
13 Kipsi
11 OSB
70 Ranka
11 OSB
13 Kipsi
= 118mm
Joten tilasimme tämän karmimitan osoitteesta:
http://www.ekstrands.nu/innedorrar/index.htm
Kapeampi karmi käy myös, silloin sinun täytyy lisätä pieni peitelist. Näitä löytyy erityisesti puutarhakaupassa!
Kyllä, voit saada ovenkarmit saman levyisinä:
13 Kipsi
11 OSB
70 Ranka
11 OSB
13 Kipsi
= 118mm
Joten tilasimme tämän karmimitan osoitteesta:
http://www.ekstrands.nu/innedorrar/index.htm
Kapeampi karmi käy myös, silloin sinun täytyy lisätä pieni peitelist. Näitä löytyy erityisesti puutarhakaupassa!
Erikoiskarmit ja listat ovat varmasti kalliimpia? Käytän standardikarmit ja ostan sitten pari metriä höylättyä puutavaraa. 28mm on sopiva. Tämän jälkeen halkaisen sen keskeltä ja käännän katkoviivan sisäänpäin (piilossa peitteen alla). Höylätty lista liimataan ja naulataan sitten karmiin, peite liimataan ja naulataan listaan. Itse asiassa yksinkertainen tapa, joka antaa hyvän tuloksen.ByggaNytt sanoi:
Jos leveämmät karmit eivät ole kalliimpia, on se tietysti parempi vaihtoehto.
aion asentaa "swedoor" oven.. en kuitenkaan löydä mitään karmimittoja heidän www:stä, joten arvaan että niitä ei ole täsmälleen tälle seinänpaksuudelle..
mutta eikö tämä ole "tyypillinen" sisäseinä? silloinhan pitäisi olla suoraan sopiva, vai mitä sanotte te, jotka tiedätte??
mutta eikö tämä ole "tyypillinen" sisäseinä? silloinhan pitäisi olla suoraan sopiva, vai mitä sanotte te, jotka tiedätte??
Klikkaa tästä vastataksesi