Hei,

Olen jumissa tässä harrastepuutyössä.

Minulla on kaksi symmetristä huonetta, jotka jakavat seinän, johon ajattelin asentaa seinäpaneelin.
Miten minun pitäisi tehdä? Paneeli vaatii 60 cm välein olevia rankoja. Näette, ettei se ole tasan. Ehkä jos siirrän rankoja ikkunan alla ja yläpuolella, niin voi olla 60 cm väli kaikkien rankojen välillä.
Ajattelin ehkä aloittaa rankojen kanssa ikkunan kohdalla ja työskennellä sivuille päin. Silloin ei tarvitse sahata ikkunan ympäri.

Miten teen tämän helpoiten?
MAteriaali on kallista enkä halua tehdä paljon virheitä tai saada paljon hukkaa.

Kiitos :)

• Huoneen työmaa, jossa on puukehykset ja ikkuna keskellä. Seinissä näkyy eristemateriaalia ja yläpuolella näkyy kattorakenteet.
Viimeksi muokattu:
H Hamstraren sanoi:
Panelen kräver 60cm avstånd mellan reglarna.
Se toimii varmasti hyvin tukien vähän tiheämmällä tai hieman pidemmällä välillä.
Se tasoittuu.
Minkälaista paneelia aiot asentaa?

KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Se menee varmasti hyvin, kun reglar ovat hieman tiheämmässä tai hieman kauempana toisistaan. Se tasoittuu. Millainen on paneeli, jonka aiot laittaa?
Huntonit. Joten aloitanko yhdeltä puolelta ja jatkan vain toiselle seinälle?

H Hamstraren sanoi:
Huntonit. Så börja från en sida och köra bara mot andra väggen?
Laittaisin vaakasuoria lautoja/levyjä sinne. Suunnilleen näin:
Kissa makaa ruudullisella oranssin ja ruskean värisellä vilttillä puisessa huoneessa.
Keittiö, jossa on vaaleat puupaneloidut seinät ja katto; seinällä veitsiä, leikkuulauta ja punainen paistinpannu.
Ja maalata esim.
Osmo Hartwachs-Öl -purkki pinnalla, jossa suositellaan käytettäväksi puulattioille ja huonekaluille.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.