1 787 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Sisäpaneeli ulkoseinä
Remontoija
· Jönköping
· 32 viestiä
Puupaneeli ist tapetin sijaan?
Nykyisessä seinässä ei ole OSB:tä eikä kipsilevyä. Se on rappaus tiili myös ulkoseinän sisäpuolella. Joten kysymykseni on oikeastaan, miten käy orgaanisten materiaalien kanssa suoraan kiviseinässä, kosteuskulku näkökulmasta katsottuna.elpaco sanoi:
Kiinnitä naulalistat, jotka toimivat myös ilmarakona.
Jos olet huolissasi naulalistojen kiinnittymisestä kiviseinään, kiinnitä esimerkiksi alusmateriaali/turvapaperi väliin.
Jätä mielellään rako ala- ja yläreunaan, jotta se voi tuulettua paremmin.
Jos olet huolissasi naulalistojen kiinnittymisestä kiviseinään, kiinnitä esimerkiksi alusmateriaali/turvapaperi väliin.
Jätä mielellään rako ala- ja yläreunaan, jotta se voi tuulettua paremmin.
Tarkoitan, että sinulla ei ollut kipsilevyä. Tarkoitan yleensä. Se riippuu siitä, minkälainen rakenne tiiliseinälläsi on. Mutta se on varmasti eristetty, eikö? Muuten se olisi kylmäaukko talvella. Mutta jos et ajattele peittää kaikkea, kosteuden sulkeminen ei ole varsinainen ongelma. Voit esimerkiksi asentaa metallikehyksen ja jättää ilmaraon alareunaan. Aseta lista pienellä raolla seinää vasten.L Lusen77 sanoi:
Remontoija
· Jönköping
· 32 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi
