Olen juuri tarkistanut tammipuiset ovet... Doorias on kallis mutta todella korkealaatuinen. Niitä myydään jälleenmyyjien kautta. Jos sen sijaan valitset Ekstrandsin ovet, vain suoratoimituksella, säästät noin 22 %.

Katso nämä hinnat:

Merkki Ovi Karmi Listat Yhteensä
Dooria3000200015006500
Ekstrands2800 1300 1000 5100
[/td]
Kaikki hinnat sis. alv.

Pirulauta. Ostin juuri oikeat valkoiset peiliovet, neljä kappaletta (kungsäter). Ne maksoivat noin 2400 kappaleelta karmeineen.

Se oli mielestäni kallista.... ::) :)

Valitettavasti tammi on kaksi kertaa kalliimpaa... kysymys kuuluu, onko se kaksi kertaa kauniimpaa? Meillä tulee olemaan melko valkoinen talo muuten, joten meidän täytyy katkaista kontrastia tammi-lattioilla ja ovilla, muuten siitä tulee liikaa valohoitoa! ;D

Ovien budjettini on melkein 90 tkr, mikä kattaa 8 sisäovea tammea, 3 ulko-ovea ja 2 liukuovea.

Ulko-ovet ovat ne, jotka maksavat, eivätkä ne ole tammea... Kungsäter maksaa noin 15 000 kruunua ja tarvitsen yhden sisäänkäynnin, kodinhoitohuoneen sisäänkäynnin ja autotallin!

Mutta hienoa siitä tulee...

Addera_eik.jpg

Viken_1517.jpg

Majgårdarna
Joo ne ovet mietin minäkin... mutta ne ovat kalliita :( Mutta tosi tyylikkäitä :)
Jos löydät vastaavia mutta edullisempia, niin kirjoitathan tänne...

Jos on mukana Villaägarföreningenissä, saa 15% Ekstrandsilta, se voi ehkä auttaa.

Doorias on ehdottomasti tyylikkäin :P... haluan sen ;)
Olen katsonut myös Swedooria, koska minulla on ulko-ovi heiltä. Mutta en tiedä heidän sisäovien hintoja. Ovatko ne kalliita?? Esimerkiksi WC-ovissa pitäisi olla pyöreät ikkunat. Mutta ne tammen viilussa eivät näytä "kuten haluan", tai maalatut... en ole vielä päättänyt.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.