3 886 lukukertaa ·
5 vastausta
4k lukukertaa
5 vastausta
Sisäkatto, vesivahinko,
Hei,
Tietääkö joku, miten voi irrottaa nämä sisäkaton levyt, jotka näyttävät olevan 70-80-luvulta? Otin pois kattolistan, mutta levyt eivät olleet naulattu sinne. Sain vesivahingon eilen ja haluaisin poistaa vaurioituneet levyt nähdäkseen, onko jotain muuta, joka täytyy vaihtaa. Kaksi vaurioitunutta levyä roikkuvat hieman siellä, missä ne kohtaavat, ja on suuri riski, että koko tai osa sisäkatosta romahtaa. Toinen ongelma on, että niitä ei enää ole saatavilla
. Katso liitetyt kuvat, talo on rakennettu 1974.
Tietääkö joku, miten voi irrottaa nämä sisäkaton levyt, jotka näyttävät olevan 70-80-luvulta? Otin pois kattolistan, mutta levyt eivät olleet naulattu sinne. Sain vesivahingon eilen ja haluaisin poistaa vaurioituneet levyt nähdäkseen, onko jotain muuta, joka täytyy vaihtaa. Kaksi vaurioitunutta levyä roikkuvat hieman siellä, missä ne kohtaavat, ja on suuri riski, että koko tai osa sisäkatosta romahtaa. Toinen ongelma on, että niitä ei enää ole saatavilla
Se on vuotanut sinne, mutta se ei ole itse ulkokatto, vaan parvekkeen/katon alla oleva puurakenne, talo, jossa on 1,5 kerrosta harjakattolla. Ajattelin, että jos tulee kondenssia, se jää eristeen ja "teipin" väliin. Siinä mitä olen tehnyt, on teipata yhteen vettä hylkivä paperi, joka oli siellä jo alusta asti. Tiivistys on tehty ulkopuolelta.
Klikkaa tästä vastataksesi






