hei siellä.
Laitoin aiemmin viestin ja pohdin, mikä materiaali seinässä oli, jonka revitin eilen. Nyt olen saanut vahvistuksen huoltomieheltä, että se oli sinibeton ja huolestuin hieman, sillä unohdin käyttää maskia, eli hengitin varmasti jonkin verran pölyä, joka ei ole hyväksi keuhkoille. Mutta kysyin myös huoltomieheltä, miltä radonpitoisuudet näyttivät ja hän ilmoitti, että ne olivat alle raja-arvon, mikä pitäisi tarkoittaa, että revimäni seinän radonmäärä ei voi olla kovin korkea, sillä muutenhan radonmittari olisi näyttänyt korkeampia tuloksia? Vai ajattelenko ihan väärin?

Miten tietää, jos sinibetoni sisältää asbestia, luin jostain, että siinäkin voisi olla sitä. En ole tupakoitsija ja olen kuullut, ettei tarvitse huolehtia yhtä paljon kuin jos olisi suurkuluttaja. Olisin erittäin kiitollinen avusta, sillä huolehdin siitä, kuinka paljon roskaa olen hengittänyt. Kiitollinen vastauksesta!

J
Voit täysin rentoutua. Blåbetong oli vaarallista vain niille, jotka työskentelivät sen louhinnassa, tai niille, jotka asuvat korkean radonpitoisuuden alueilla ja joilla on hieman kohonnut keuhkosyöpäriski, ei niille, jotka ovat purkaneet seinän tai niin. Se on todennäköisesti verrattavissa tupakan ottamiseen tai kävelemiseen minkä tahansa kaupungin pääkadulla... :D

miten ihanaa kuulla!! voi rentoutua vähän, tuhannet kiitokset!!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.