Aion tehdä uuden sisäseinän olemassa olevaan seinään.
Kuinka siirrän pistorasian ja valokatkaisijan, jotta ne ovat uuden seinän tasolla?
 
  • Valokatkaisin vanhalla seinällä, vieressä puinen tukikehys uuden sisäseinän rakentamiseksi.
Silloin minun täytyy siis kirjoittaa bort ja asettaa en kortling/regla ympäri, mihin sen pitäisi olla?
 
Totte_S
Ei, jos siinä on muovinen kytkentärasia, silloin lisärinkulat ruuvataan suoraan olemassa olevaan rasiaan. Poista nappi ja tarkista, millainen rasia siellä on.
 
Totte_S Totte_S sanoi:
Ei jos siellä on muovinen laiterasia, silloin lisäysrenkaat ruuvataan kiinni suoraan olemassa olevaan rasiaan. Poista nappi ja tarkista millainen rasia siellä on.
 
  • Vanha seinäkytkin asennettuna keskeneräiseen seinään, jossa rosoinen ja epätasainen maalipinta.
Tarvitset "korotusrengas" ja pidempi ruuvi, M3. Ei mitään kummallisia laitteita sähköalalla.
 
Jos onnea ei ole, kaapeleissa ei ole löysää tarpeeksi. Silloin voi joutua vetämään uusia johtoja. Tai pidentämään. Rakennusrenkailla on runsaasti tilaa sille. Näyttää siltä, että joku oli siellä viimeksi vähintään 50 vuotta sitten.
 
  • Tykkään
Malinhallgren
  • Laddar…
Talo on rakennettu 69…

Sähkömies tulee viikolla katsomaan muita asioita, hän kai vilkaisee tätäkin samalla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.