Aiomme rapata talon ja ajattelimme lisätä hieman yksityiskohtia puusta metrin korkuisena ja neljä metriä pitkänä puupaneelina. Voiko joku antaa vinkkejä siitä, mikä on ero setrin ja lehtikuusen välillä ja kumpi on kalliimpi ja mahdollisesti parempi?
Kiitos