Aiomme rapata talon ja ajattelimme lisätä hieman yksityiskohtia puusta metrin korkuisena ja neljä metriä pitkänä puupaneelina. Voiko joku antaa vinkkejä siitä, mikä on ero setrin ja lehtikuusen välillä ja kumpi on kalliimpi ja mahdollisesti parempi?
Kiitos
 
Voin suositella sinulle käydä lukemassa Skogssveriges sivustolta lehtikuusesta ja seetristä.... Se on kokonainen tieteenala. ;D

http://www.skogssverige.se/tra/
 
Hei, ostimme Lärkträpanel eräältä firmalta Sigtunassa, fjällpanel maksoi suurin piirtein saman verran kuin tavallinen panel. Terveisin Ingvar
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.