Me puhdistimme talon Optirocin Serporoc-järjestelmällä. Kun puhuin teknisen asiantuntijan kanssa Optirocilta, päädyimme siihen, että mineraalivillaeristys on parempi. Heillä on kyllä myös solumuovi, mutta hän ei ollut kovin innostunut siitä ratkaisusta, ilman että sanoi sitä suoraan. Hän totesi, että solumuovia käytetään useammin vuokrataloissa ja vastaavissa, joissa ollaan hieman säästelijäisempiä. Mutta hän mainitsi, että solumuovilla on helpommin kylmäsillan saumoja, mikä voi johtaa ruudulliseen taloon talvella...
No, mineraalivilla ja paksu rappaus (2cm) on hyvin yleinen ja toimiva menetelmä.