Langbein
Kovempi sää on tulossa tulevaisuudessa myös täällä.

Katastrofissa luulin näkeväni, että mikä jää jäljelle on "kivitalot", ja se muistuttaa meitä standardistamme, jossa on seisovat laudat, huonosti rapatut puutalot, jotka palavat helposti eivätkä kestä kovaa säätä. Onko uusi standardi parempi levyillä vai tarvitaanko enemmän muurattuja taloja?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.