Hei!

Mietin, miten määrittelette "seinän rakentamisen". Minun puuseppäni väittää, että on itsestään selvää ymmärtää, että seinä tarkoittaa vain runkotolppien asettamista eikä sitä, että seiniä ei kipsata kiinni. Että kipsilevyjen asentaminen on ylimääräinen kustannus. Onko tämä kohtuullista?

Mitä, tarkoittaako hän, että vain kehysrakenteet laskettaisiin seinäksi ja että levyt ovat jonkinlainen lisävalinta? Mielenkiintoista "seinä", josta voi kävellä suoraan läpi. En tosin ole kirvesmies, mutta kuulostaa siltä, että hän yrittää huijata sinua.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Jos olet kirjoittanut "rimoittaa seinä", niin voin jossain määrin olla samaa mieltä puusepän kanssa. Mutta seinän rakentaminen on enemmän kuin rimoja.

Siinä lukee "rakentaa uusia seiniä" ja "kipsilevyjen asennus". Mutta he tarkoittavat, että se koskee vain huoneen sisäpuolta. Siinä lukee kyllä, että huoneen ulkopuolella tehtävä työ ei sisälly tarjoukseen, mutta oletimme, että seinä on seinä, jossa on kipsilevy molemmin puolin. Nyt he haluavat maksua kipsilevyn asentamisesta ulkopuolelle.

Kuulostaa rumalta tavalta saada tarjous näyttämään halvemmalta ja sitten hakea voittoa "lisäkustannuksilla". En usko, että kuluttajana voidaan odottaa ymmärtävän, että seinä ei ole seinä molemmilta puolilta. Että tapetointi ja sellaiset eivät kuulu mukaan on yksi asia, mutta itse seinä...

Kysymys on vain, miten minun tulisi edetä, kun sana on sanaa vastaan. He näyttävät ajattelevan, että olemme tyhmiä, kun emme ymmärtäneet, että seinä on oikeastaan vain tuettu, ja valitettavasti tämä on vain yksi monista asioista, jotka heidän mielestään meidän olisi pitänyt ymmärtää, maksaisivat lisää.

Kunnan kuluttajaneuvoja?

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.