Hei

Olen tehnyt perusteellisen kylpyhuoneen (ja talon) remontin ja ajattelin ensin asentaa "tavallisen" wc-istuimen, mutta olen alkanut kallistua seinään kiinnitettävän IFÖ-mallin suuntaan, katso video.

https://www.youtube.com/watch?v=ExZYMRciNgg

2 kysymystä...
Jos katsoo videota, he rakentavat asennuskehyksen seinän/laajennuksen sisään laatoituksen jälkeen.
Olisitteko tehneet näin ajatellen, että minulla ei ole enempää kuin kehikkoja nyt ja voin niin sanotusti rakentaa koko seinän yhdellä kertaa?

Miten peitetään konsoli, liimaako kipsilevyjä siihen ja sitten laatoittaa niiden päälle?

K

Sinun täytyy miettiä, millaisen wc-istuimen haluat.
Vesisäiliö wc-istuimen päällä tai seinään upotettuna.

Jos sen tulee olla seinässä, sinun on päästävä käsiksi huoltoa varten.

Onko viemäri sellaista mallia, että seinään kiinnitettävä on sopiva?

Nimittäin lattialle asennettava ja seinään kiinnitettävä eroavat toisistaan.

Hei

Viemäröintiä ei ole vielä asennettu.
Huolto tapahtuu huuhtelupainikkeen kautta.
Kysymys on, miten käytännössä asennetaan kehys.

K

H
Hei

se on erittäin yksinkertaista. Rakennat seinän, sen tulee olla melko paksu riippuen seinään kiinnitettävän istuimen tyypistä, muista, että viemärin tulee mahtua.
asenna säädin kummallekin puolelle rakennetta, älä unohda, että tiivistyksen tulee olla rakenteen takana eli seinän sisällä.

kun kiinnität rakennetta, et saa kiinnittää alas lattiaan vaan sivulle päin.
Sitten valat ontelokotelon ja kipsaat (älä unohda hälytysputkea)

/hul

BirgitS
Krypstocken sanoi:
Hei

Viemäriä ei ole vielä asennettu.
Huolto tapahtuu huuhtelupainikkeen kautta.
Kysymys on, kuinka käytännössä asennetaan runko.

K
Huollolla tarkoitetaan luultavasti enemmänkin sitä, miten tehdä, jos huuhtelumekanismi jumittuu tai vettä alkaa virrata jatkuvasti. Sinun täytyy rakentaa niin, että pääset käsiksi säiliöön ym. rikkomatta vesieristystä.

H
Hei BirgitS

Kuten K kirjoittaa, huolto tapahtuu menemällä sisään huuhtelupainikkeen kautta. pääset sitä kautta säiliöön.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.