Hei!
Tietääkö kukaan, mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa kiinnittää savilevyjä vanhaan tiili/rapattu seinään?
Kyseessä on vanha talo vuodelta 1920, jota remontoidaan kokonaan.
Asennanko kiskot ja ruuvaan levyt suoraan kiskoihin vai pitääkö asentaa muita levyjä ennen savilevyjä?
Tiili/rapattu seinä on hyvin epätasainen.
Tai onko jollakin parempaa ehdotusta, miten voisin tehdä seinän kanssa?
Olen erittäin kiitollinen kaikista ehdotuksista.
 
PeterFalun
claytec.de
 
PeterFalun
 
Kiitos elokuvasta. Jos olisin ymmärtänyt saksaa, se olisi ollut vielä parempi.
Oletan siis, että en voi asentaa savilevyjä seinilleni ilman, että ensin asentaisin kehikon ja toisen levyn.
 
PeterFalun PeterFalun sanoi:
toki saksaksi, mutta tässä asiakirjassa on paljon kuvia
[linkki]

sitten voit kysyä ekologinen byggvaruhuset
Kyllä, niin minun täytyy tehdä, kiitos.
 
Miksi et puhdista suoraan seinää?
 
  • Tykkään
Fadai
  • Laddar…
A arkTecko sanoi:
Varför putsar du inte direkt på väggen?
Jag har funderat på det också men väggen är så ojämn och det blir mycket arbete. Tänkte göra det själv för jag har fått en offert från en murare som vill ha 75 000 kr exklusive allt material. Dyrt tyckte jag. Men tror inte jag kan mura och slänga upp bruk som det behövs att göra.
Därav tanken på lerskivor.
 
Vaikuttaa siltä, että niiden levyjen asentaminen on enemmän työtä kuin suoraan seinän puhdistaminen…..
Elokuvassa hänhän ”täystasoittaa” sen jälkeen ”savella”?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.