2 895 lukukertaa ·
8 vastausta
3k lukukertaa
8 vastausta
Savilevyt
Hei!
Tietääkö kukaan, mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa kiinnittää savilevyjä vanhaan tiili/rapattu seinään?
Kyseessä on vanha talo vuodelta 1920, jota remontoidaan kokonaan.
Asennanko kiskot ja ruuvaan levyt suoraan kiskoihin vai pitääkö asentaa muita levyjä ennen savilevyjä?
Tiili/rapattu seinä on hyvin epätasainen.
Tai onko jollakin parempaa ehdotusta, miten voisin tehdä seinän kanssa?
Olen erittäin kiitollinen kaikista ehdotuksista.
Tietääkö kukaan, mitä pitää ottaa huomioon, jos haluaa kiinnittää savilevyjä vanhaan tiili/rapattu seinään?
Kyseessä on vanha talo vuodelta 1920, jota remontoidaan kokonaan.
Asennanko kiskot ja ruuvaan levyt suoraan kiskoihin vai pitääkö asentaa muita levyjä ennen savilevyjä?
Tiili/rapattu seinä on hyvin epätasainen.
Tai onko jollakin parempaa ehdotusta, miten voisin tehdä seinän kanssa?
Olen erittäin kiitollinen kaikista ehdotuksista.
tosin saksaksi, mutta tässä asiakirjassa on paljon kuvia
https://www.claytec.de/Arbeitsblätter/3_Arbeitsblatt-Lehm-Trockenbau/Claytec-Arbeitsblatt-Online.pdf
sitten voit kysyä ekologiska byggvaruhuset
https://www.claytec.de/Arbeitsblätter/3_Arbeitsblatt-Lehm-Trockenbau/Claytec-Arbeitsblatt-Online.pdf
sitten voit kysyä ekologiska byggvaruhuset
Jag har funderat på det också men väggen är så ojämn och det blir mycket arbete. Tänkte göra det själv för jag har fått en offert från en murare som vill ha 75 000 kr exklusive allt material. Dyrt tyckte jag. Men tror inte jag kan mura och slänga upp bruk som det behövs att göra.A arkTecko sanoi:
Därav tanken på lerskivor.
Klikkaa tästä vastataksesi