Savupiipun saumojen kuluminen alkaa olla näkyvissä paikoitellen (katon yläpuolella), joten ajattelin raaputtaa ja hioa osan saumasta pois ja tehdä uuden.
Mitä laastia pitäisi käyttää, kun tekee sen???
Savupiipun saumat alkavat olla hieman huonossa kunnossa joistakin kohdista (katon yläpuolella), joten ajattelin raaputtaa, hioa ja hakata osan saumasta pois ja tehdä uuden.
Mitä laastia pitäisi käyttää, kun tekee sen???
Sama laasti, joka oli alun perin siellä. Jos kyseessä on 60-luvun omakotitalo, se on luultavasti tavallista muurauslaastia, jota voi ostaa säkissä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.