Olen juuri ostanut paneelia lasten tulevaan leikkimökkiin. Toivottavasti pääsen sahaamaan ja maalaamaan viikonloppuna, miten paha on antaa sen olla peräkärryssä näin muutaman päivän?
Se roikkuu hieman keskeltä, mutta kysymys on, kärsiikö se siitä pitkällä aikavälillä?
Perävaunu täynnä puupaneeleja katoksen alla autotallin edessä. Paneelit on tarkoitettu lasten leikkimökin rakentamiseen.
 
A
Pimeässä ja viileässä sen pitäisi kestää muutaman päivän. Jos olet huolissasi, voit pinota uudelleen ja kiertää pari kertaa.
 
Ehdottomasti ei ongelmaa, sinulla on suurempia ongelmia siitä, että se on vinksallaan ja mutkitteleva jollain muulla suunnalla.

Protte
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.