Olen juuri ostanut paneelia lasten tulevaan leikkimökkiin. Toivottavasti pääsen sahaamaan ja maalaamaan viikonloppuna, miten paha on antaa sen olla peräkärryssä näin muutaman päivän?
Se roikkuu hieman keskeltä, mutta kysymys on, kärsiikö se siitä pitkällä aikavälillä?