2 287 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Säilytä höylättyä puutavaraa?
Mietin, miten parhaiten säilyttää höylättyä puutavaraa, teräväreunainen.
Mittana 33x118 mm, noin 70 metriä satunnaisissa pituuksissa ja siitä tulee ikkunasyvennyksiä myöhemmin, alan työstämään helmikuussa/maaliskuussa ensi vuonna. Minulla on tilaa sisätiloissa, kun kyseessä on uudisrakennus. Lämmitetty syyskuusta alkaen tänä vuonna.
Voinko säilyttää sen normaalissa sisäilmastossa?
Tulisiko puutavara pinota jollakin erityisellä tavalla?
Haluan välttää, että puutavara käyristyy liikaa.
Mittana 33x118 mm, noin 70 metriä satunnaisissa pituuksissa ja siitä tulee ikkunasyvennyksiä myöhemmin, alan työstämään helmikuussa/maaliskuussa ensi vuonna. Minulla on tilaa sisätiloissa, kun kyseessä on uudisrakennus. Lämmitetty syyskuusta alkaen tänä vuonna.
Voinko säilyttää sen normaalissa sisäilmastossa?
Tulisiko puutavara pinota jollakin erityisellä tavalla?
Haluan välttää, että puutavara käyristyy liikaa.
Sisällä on hyvä, kaksi kerrosta puuta, tukipuu, kaksi kerrosta puuta jne.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 024 viestiä
Ylimmillä laudoilla on taipumus kaartua, joten pidä silmällä niitä ja käännä ne, jotka kaartuvat.
Oikeastaan on hullua, että ne on jo höylätty, höyläys pitäisi tehdä, kun smygareita asennetaan.
Protte
Oikeastaan on hullua, että ne on jo höylätty, höyläys pitäisi tehdä, kun smygareita asennetaan.
Protte
Se voi auttaa laittamalla muutama raskas lankku ylimmäksi kerrokseksi ja asettamalla sitten jotain raskasta päälle. Säilytin kerran painettuja lankkuja ulkona talven yli ja tiedän, että ne tulevat käyttökelvottomiksi seuraavana kesänä, jos ne vain makaa siellä. Niitä oli vain muutama ja kiristin ne yhteen ruuvipihdeillä. Aivan suoria talven ulkona olon jälkeen.
Sain halvan erän ja oikean olkapääni saituri sai minut tarttumaan tilaisuuteen. Minulla on tasohöylä, mutta haluan mielelläni välttää materiaalin höyläämistä.prototypen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur sågar ni till tjockt virke och får det planhyvlat om ni snickrar i lägenhet?
Möbelsnickeri -
Torka/förvara virke
Möbelsnickeri -
Voiko puutavaraa säilyttää liiterissä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Torka och förvara virke torrt
Möbelsnickeri -
Säilytä puutavaraa
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka