Hei.
Olen korjaamassa vähän ullakkoa ja yritän samalla siivota.
Talon edellinen omistaja jätti paljon materiaalia, kuten kaakelilaattoja, porraskaidetta, parkettilattiaa jne.
Kysymys kuuluukin: pitäisikö ne säilyttää vai hankkiutua niistä eroon?
En itse ole korjannut koskaan kaakelia tai vastaavaa, mutta ehkä ne on "hyvä olla olemassa, jos jotain menee rikki"?
Miten te teette?
Omalla kohdallani on kyse:
Noin 15 neliömetriä kaakelia yhteen kylpyhuoneeseen
10 neliömetriä parkettilattiaa
5 m porraskaidetta
10 kpl porraspylväitä
5 neliömetriä kaakelia eteiseen
Jne..
Vie paljon tilaa...