Samaa laatua? Tunnen jonkun, jolla oli kromatut käsienpesualtaan pohjaventtiilit paljussa, kestivät tuskin kuukauden ennen kuin olivat ruosteisia, haponkestävät tai pulverimaalattava ne.

R
Ruostumaton teräs saa pintaruostetta, jos sitä ei hoideta.
Eikä sillä ole merkitystä, onko kyseessä A4.

Hyvä ruostumaton teräs on amagneettista, testaa magneetilla.

Se ei ole ruostumatonta, se on kromattu halpa pelti.

• Tykkään
J.Wentzel
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Ei. Virtsa on hapanta, mikä edistää ruostetta.
Lasket leikkiä.... Olen virtsannut 50 vuotta suihkussa, se ei koskaan ruostu.

• Haha
  • Tykkään
Christian Norder ja 3 muuta
  • Laddar…
R RapidSledge sanoi:
Ruostumaton saa pintaruostetta, jos sitä ei hoida.
Ja sillä ei ole väliä, onko kyseessä A4.

Hyvä ruostumaton on amagnettista, testaa magneetilla.
Että se ei ole magneettinen tarkoittaa vain, että se on austeniittista ruostumatonta terästä. Duplex-teräs, joka on magneettinen, on monessa tapauksessa ylivoimainen tavalliseen ruostumattomaan verrattuna. Nyt kuitenkin puhumme sovelluksista, jotka ovat paljon vaativampia kuin kylpyhuoneet, joten tämä on aiheen ohi.

Mutta ruostumattoman teräksen arvioiminen magneetilla ei kerro mitään laadusta.

• Tykkään
Workingclasshero ja 2 muuta
  • Laddar…
R
"Austeniittinen ruostumaton teräs
Sille on ominaista korkea kromi- (Cr) ja nikkelipitoisuus (Ni), matala hiilipitoisuus (C) ja usein molybdeenilisäys (Mo). Tämä on ylivoimaisesti suurin ja tärkein ryhmä ruostumattomassa teräksessä, sekä tavallinen 18/8 että "happokestävä" teräs kuuluvat tähän. Normaalisti se on epämagnettinen, mutta kylmämuokkauksessa siitä tulee heikosti magnettinen."

Jos se on kerran alkanut ruostua, ei ole mitään järkeä kiillottaa sitä, vain heitä pois ja hanki uusi.

Miksi niin? Nyt se näytti melko pahasti vaurioituneelta, mutta muuten sen saa ehdottomasti poistettua.

R
Darling McFluff SKJB021 sanoi:
Jos se on kerran alkanut ruostua, ei ole mitään järkeä kiillottaa, vain heitä pois ja hanki uusi.
??

Ruostumaton ei ole pintakäsittely, jos sen voi kiillottaa/pikata, siitä tulee kuin uusi.

Fulkemisten
Ruostumaton kaivoni (tai teknisesti ottaen slukrist siis) ruostuu joskus hieman alapuolelta, mutta ei niin paljon. Hieron sen puhtaaksi teräsvillalla kerran vuodessa. Toimii täydellisesti. Senkin saa varmaan pois.

• Tykkään
HasseTeknik
  • Laddar…
Olen samaa mieltä Fulkemistenin kanssa! Voidaan puhdistaa teräsvillalla monta kertaa ennen kuin siitä tulee liian epätasainen tai liian ohut.

HasseTeknik HasseTeknik sanoi:
Olen samaa mieltä Fulkemisten kanssa! Voi puhdistaa teräsvillalla monta kertaa ennen kuin siitä tulee liian epätasainen tai liian ohut.
Juuri teräsvillaa pitäisi kai välttää, sehän koostuu teräksestä, joka ruostuu.
Mielestäni hiekkaliinat toimivat parhaiten,
Slipukankaita eri väreissä, käytetään hiomiseen stålullin sijasta koska eivät ruostu.

• Tykkään
Disneygrisen ja 1 muu
  • Laddar…
Heitä pois ja hanki parempaa laatua olevia tavaroita, kuka jaksaa kiillottaa lattiakaivoa koko päivän, on hauskempiakin asioita tehtävänä.

Peter2400 Peter2400 sanoi:
Juuri teräsvillaa pitäisi välttää, se koostuu teräksestä joka ruostuu.
Mielestäni hiomanauhat toimivat parhaiten,
[kuva]
Hiomanauhalla toimii varmasti yhtä hyvin. Minulla on kaivoja, joissa on paljon reikiä ja reikiin on tippareuna, joten silloin toimii vain teräsvilla.

HasseTeknik HasseTeknik sanoi:
Varmasti käy yhtä hyvin hiomapaperilla. Minulla on kaivoja, joissa on paljon reikiä ja joissa rei'issä on tippareunat, joten vain teräsvilla toimii.
Teräs yhdistettynä ruostumattomaan takaa ikuista kiillottamista.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.