Muutin taloon 2 vuotta sitten.
Aion nyt tarttua siihen tosiasiaan, että paksut ruohonkorsia nousee lautojen välistä terassille. Ei itse tasaisella osalla terassia, mutta portailla.
Epäilen, että eivät ole voineet laittaa soraa tms sinne, vaan ainoastaan suodatinkangasta… jne.

Ajattelin ruuvata laudat irti ja laittaa uuden suodatinkankaan portaiden alle.
Mitä suodatinkangasta minun pitäisi ostaa? Sillä eikö minulla ole muuta vaihtoehtoa. En ajattele maan kaivamista vaihtoehtona.

A
Kastele dieselöljyllä, niin se ei kasva moneen vuoteen.
Täytyy olla blankdiesel ilman hyödyllisten aineiden sekoitusta ;)

• Tykkään
  • Vau
husägaren TS ja 2 muuta
  • Laddar…
Isakare Isakare sanoi:
Kastella dieselillä, silloin se ei kasva moneen vuoteen. Täytyy olla parafiinidiesel ilman hyödyllisiä lisäaineita ;)
...jos tämä oli Aprillipäivän pila, niin se on muutaman päivän myöhässä ;)
Jos se oli vilpitön neuvo... niin se oli yksi huonoimmista, mitä olen täällä lukenut.

• Tykkään
Mathildatiger ja 1 muu
  • Laddar…
Roga1337 Roga1337 sanoi:
…jos tämä oli huhtikuun aprillipila, niin se on muutaman päivän myöhässä ;)
Jos se oli rehellinen neuvo…niin se oli yksi huonoimmista, joita olen täällä lukenut.
Viesti ei sisällä mitään valhetta, sain oppia eräällä kurssilla, 3 tippaa dieseliä kahvikupissa multaa, eikä siinä kasva mitään vähintään 100 vuoteen.
Sitten jokainen saa itse päättää onko hyödyllistä kastella dieselillä.

• Tykkään
SonnyListon
  • Laddar…
Isakare Isakare sanoi:
Viesti ei mene valheella, opin kurssilla, 3 tippaa dieseliä kahvikupissa maata, eikä siihen kasva mitään vähintään 100 vuoteen.
Sitten jokainen saa itse päättää, onko dieselillä kastelu hyödyllistä.
Ok, sinulla on siis tietoa(y)
Kuitenkin kummallinen neuvo.
Emmehän tiedä kaikkia edellytyksiä/olosuhteita paikan suhteen…kuvittele, että naapurisi on saanut saman neuvon foorumilta eikä välitä siitä, että vihannesmaasi on 2 metriä sen vieressä.

Isakare Isakare sanoi:
Viesti ei kerro mitään epätotuutta, opin kurssilla, että 3 tippaa dieseliä kahvikupilliseen maata, eikä siinä kasva mitään vähintään 100 vuoteen.
Sitten jokainen voi itse päättää, onko hyödyllistä kastella dieselillä.
Mietin, tappavatko ne vuohenputkea sillä kanssa.

Olen alkanut nostaa terassilautoja. Alapuolella ei ole edes vanha markduk. En mitä näen, koska kaikki ruohujuuret ja paska...
Joten edelliset omistajat ovat vähän huijanneet rakentaessaan terassin.

Ei ole itsestään selvää käyttää suodatinkangasta terassin alla, monissa tapauksissa on kuitenkin liian pimeää, jotta mikään kasvaisi. Sinulla näyttää olevan poikkeus portaat. Joten en kutsuisi sitä huijaukseksi.

• Tykkään
Workingclasshero ja 1 muu
  • Laddar…
No jaa huijaus ja huijaus.
Ei siitä tullut ihan sellainen kuin haluaisi.
Korjattu nyt maarukalla ja soralla :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Mellanbarn
  • Laddar…
J Jowes sanoi:
Mietin, tappaavatko he vuohenputken kanssa
siinä tapauksessa, huipputärppi :)

Tämä Diesel-asia: on joitakin yksilöitä täällä foorumilla, jotka ajattelevat, että voivat tehdä mitä haluavat omalla tontillaan, kuten kaataa dieselöljyä, polttaa jätettä, sotkea ja jättää yleiset säännöt huomiotta.

K Kurtivan sanoi:
siinä tapauksessa, loistovinkki :)
Luulen, että minun täytyy taas "leikata leikata" hullun lailla tänä vuonna… diesel ei kuulosta kovin kivalta.

J Jowes sanoi:
Luulen, että minun täytyy "leikata leikata" kuin hullu tänä vuonna taas... diesel ei kuulosta kovin mukavalta.
auttaako se todella, olen tehnyt niin monta vuotta...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.