14 211 lukukertaa ·
33 vastausta
14k lukukertaa
33 vastausta
Purkaa ei-kantava vaatekaappiseinä
Printscreenaan sen, jotta minulla olisi se tallessa.
Voi tulla vähän hojt, mutta minulla ei ole pääsyä oikeasti ennen kuin hieman yli kahden viikon kuluttua. Joten toistaiseksi valmistaudun valtavaan projektiin edessäni
Voi tulla vähän hojt, mutta minulla ei ole pääsyä oikeasti ennen kuin hieman yli kahden viikon kuluttua. Joten toistaiseksi valmistaudun valtavaan projektiin edessäni
Kevytbetoni ei tosiaan tarvitse olla sininen, on olemassa muitakin. Mutta pölyää kuin mikä, olemme purkaneet joitakin seiniämme, joten tiedän sen
Se on enemmän rikkomista kuin sahaamista, mutta muuten periaate on sama 
Kaikilla pitäisi olla oma "slacker", minun nimeni on Peter ja hänellä on rakennusfirma, hän tulee käymään ja katsoo suunnitelmani ja sanoo ok tai tee näin sen sijaan; saan rakentaa itse, mutta apu on korvaamatonta d^_^b
Kaikilla pitäisi olla oma "slacker", minun nimeni on Peter ja hänellä on rakennusfirma, hän tulee käymään ja katsoo suunnitelmani ja sanoo ok tai tee näin sen sijaan; saan rakentaa itse, mutta apu on korvaamatonta d^_^b
Jos se nyt sattuu olemaan kevytbetonia, minun pitää kai kerätä tarpeeksi aggressioita, niin kyllä sekin saadaan alas! 
Apua on todella arvokasta, erityisesti kun ei tiedä mitään tuollaisesta... Silti olen käynyt 2-vuotisen rakennusinsinöörin ammatillisen koulutuksen, mutta kummallista kyllä, siinä ei mainita mitään seinien purkamisesta tai muusta vastaavasta...
Apua on todella arvokasta, erityisesti kun ei tiedä mitään tuollaisesta... Silti olen käynyt 2-vuotisen rakennusinsinöörin ammatillisen koulutuksen, mutta kummallista kyllä, siinä ei mainita mitään seinien purkamisesta tai muusta vastaavasta...
Valitettavasti ei ole olemassa ohjeita siitä, kuinka nyt puretaan seinä - Sillä on taipumus muuttua paljon - "Jaha.." ja "Oi!" mutta ennen kaikkea oppitunteja tulevaisuutta varten.
Koulutus on kallista, ja paras tapa oppia on tehdä virheitä ja korjata ne seuraavalla kerralla.
Koulutus on kallista, ja paras tapa oppia on tehdä virheitä ja korjata ne seuraavalla kerralla.
Voin kuvitella sen. Tuntuu mukavalta olla asunnon ainoa omistaja, joten voin seisoa siellä ja kirota itsekseni, kun jokin menee pieleen, eikä tarvitse kuunnella kenenkään alentuvia kommentteja siitä 
HELVETTI! Nyt olen päässyt käsiksi asuntoon ja ensimmäinen asia, jonka tein, oli hakata kaapinseinää vasaralla. Ulkopuolella on valkoista jauhoista materiaalia, ja sisäpuolella jotain tummanharmaata ja jauhoista. Olettaakseni se on kevytbetonilohkoja? Kipsiä ja koolauksia se ei todellakaan ole. 
Haha.. Joo, olen melko varma siitä. Seinä on noin 6 cm paksu ja näyttää olevan tarkoitettu ainoastaan vaatekaappien eristämiseksi. Olen lähettänyt sähköpostia kiinteistönhoitajalle varmuuden vuoksi ja katsotaan mitä hänellä on sanottavaa. Muuten minun täytyy tyytyä siihen aukkoon, jonka olen tähän mennessä onnistunut kaivertamaan 
slacker, Joo, valitettavasti. 
6 cm ei ole tarkka mitta, mutta se ei ole paksu. Mutta tulin hieman epävarmaksi, kun lähetin sähköpostia huoltoyhtiölle ja kysyin, mistä materiaalista on kyse, ja hän vastasi, että minun täytyy tarkistaa hallitukselta ennen kuin puran mitään. Tämä siitä huolimatta, että sanotaan, että kantamattomat seinät voi purkaa ilman lupaa. Hmm.. Vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole oikein käsitystä.
6 cm ei ole tarkka mitta, mutta se ei ole paksu. Mutta tulin hieman epävarmaksi, kun lähetin sähköpostia huoltoyhtiölle ja kysyin, mistä materiaalista on kyse, ja hän vastasi, että minun täytyy tarkistaa hallitukselta ennen kuin puran mitään. Tämä siitä huolimatta, että sanotaan, että kantamattomat seinät voi purkaa ilman lupaa. Hmm.. Vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole oikein käsitystä.
Mmm...asenteellasi se voi vain mennä hyvin
useampien tyttöjen pitäisi uskaltaa kokeilla, sellaisesta tytöstä voi vain unelmoida...
Hyvää päivää ja onnea matkaan
Hyvää päivää ja onnea matkaan
Haha, pidän sitä pakollisena kokeilla. Ei vain siksi, että nykyinen seinäratkaisu on huono, vaan myös oppiakseni jotain. Työskentelen rakennusyrityksessä, mutta tuskin olen koskaan nostanut vasaraa aiemmin. Ja juuri siksi olen ostanut asunnon, jossa kaikki muu paitsi olohuoneen kalanruotoparketti tarvitsee korjausta. Sopiva projekti aloittaa. Katsotaan miten onnistuu, haha. Seinä on joka tapauksessa ensimmäinen projekti.
Mutta olen lukenut jostain, että seinää voi sahata tavallisellakin vesurilla? Pelkään hieman pistosahaa. Tuntuu siltä, että leikkaan käsivarteni tai jotain muuta kömpelöä.
Mutta olen lukenut jostain, että seinää voi sahata tavallisellakin vesurilla? Pelkään hieman pistosahaa. Tuntuu siltä, että leikkaan käsivarteni tai jotain muuta kömpelöä.
Jos se on kevytbetonia tai vastaavaa, alat pian kyllästyä käsisahaukseen, vaihtoehtona on pieni bilmaskin ja aloita aivan reunasta, niin näet pian, miten se sujuu. Jos aiot vuokrata Cramolta, kysy heiltä, mitä konetta ja mitä taltoja he suosittelevat, älä unohda kuulo-, suu- ja silmäsuojia, ja on suositeltavaa käyttää vakaa ämpäri säkkien sijasta kuljettamiseen.