Hei,

Minulla on kysymys, johon 99 % teistä varmasti pitää superhelppona. En kuitenkaan ole niin kätevä, joten arvostan suositusta.

Yritän kiinnittää peilin kotona asunnossani ja minulla on ollut vähän ongelmia sen pysymisen kanssa. Käytän tavallisia taulukoukkuja betonille, mutta peili, joka painaa noin 7 kg, putoaa.

Katso alhaalta kuva koukusta ja toinen kuva tuloksesta seinällä.

Onko jollakulla suositusta siitä, miten minun kannattaisi toimia ja millaisen koukun minun pitäisi hankkia?

Terveisin,
Max

Valkoinen tavelikoukku, jossa on neljä metallipiikkiä. Henkilö pitelee koukkua kädessään. Tausta on epätarkka. Seinän pintavauriot kahden kiinnityskohdan yläpuolella. Molemmissa kohdissa näkyy pieniä reikiä ja lohkeillutta maalia.

jos sinulla on betoniseinät, sinun täytyy porata, laittaa proppu ja kiinnittää koukku proppuun. jos sinulla on joku joka voi porata puolestasi, voimme antaa vinkkejä propuista ja koukuista

Sinulla on varmasti rappaus tai tiili taustalla. Käytä betonitulppaa tai universalitolppaa l-koukkuun, se on luultavasti täydellinen. Voi myös kiinnittää tavallisella ruuvilla ja ripustaa ruuvin päähän, jos sinulla on vain tulppa ja tavalliset ruuvit.

https://www.clasohlson.com/se/L-krok-med-universalplugg/40-9224-1

Miltä peilin takana oleva kiinnitys näyttää?

Näyttää Ikean halvoilta koukuilta. Jos aiot käyttää näitä koukkuja, osta laatua. On olemassa koukkuja, joissa kolme naulaa koostuu kulmikkaasta pellistä, mikä antaa huomattavasti paremman kantavuuden.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.