4 394 lukukertaa ·
36 vastausta
4k lukukertaa
36 vastausta
Ripustaa kone tuplakipsilevylle….
miten se auttaa jos TS ei edes saa ruuvata läpi vanerista?R roli sanoi:Täytyyhän seinässä olla koolauksia, joihin voi kiinnittää? Ja jos koolauksien sijainti ei vastaa koneen kiinnityspaikkoja, täytyy varmaan sijoittaa vielä yksi levy seinän etupuolelle, joka "linkittää" koolaukset ja kiinnitykset. On aina helppoa tilaajan asettaa paljon vaatimuksia, joita ei voida täyttää...
Siinä kohtaa tilaajan kohtuuttomat vaatimukset tulevat esiin. Se ei ole harkittua tai toteutettavissa... Kiinnittää 70 kilon esine, jonka painopiste on melko kaukana seinästä, ilman että mennään läpi levystä, jonka paksuutta emme edes tiedä. Jos levy on noin 12-15 mm, se on liian heikko. Jollakin tai joillakin kävi huono tuuri ajattelutyössä sinä päivänä, kun he päättivät seinän rakenteen.C Cerb sanoi:
Viimeksi muokattu:
Kokenut saman asian, kieltäydyimme asentamasta.
Ratkaisuna oli leikata tausta kipsistä, ruuvata ja liimata uusi kerros plyfaa olemassaolevan päälle ja sitten kerros kipsiä.
Sitten esiporaa kuten sanoit, karkea kierteinen hieman pidempi ruuvi, joka leikattiin oikeaan pituuteen saman kierteisyyden säilyttämiseksi koko matkan.
Se mitä asensimme oli jonkinlainen metallinen kaappi, joka peitti koko operaation seinässä, joten he hyväksyivät palosuojan täysimääräisenä.
Ja seinässä oli oikea plyfa, ei OSB, siinä tapauksessa olisimme kieltäytyneet kokonaan.
Ratkaisuna oli leikata tausta kipsistä, ruuvata ja liimata uusi kerros plyfaa olemassaolevan päälle ja sitten kerros kipsiä.
Sitten esiporaa kuten sanoit, karkea kierteinen hieman pidempi ruuvi, joka leikattiin oikeaan pituuteen saman kierteisyyden säilyttämiseksi koko matkan.
Se mitä asensimme oli jonkinlainen metallinen kaappi, joka peitti koko operaation seinässä, joten he hyväksyivät palosuojan täysimääräisenä.
Ja seinässä oli oikea plyfa, ei OSB, siinä tapauksessa olisimme kieltäytyneet kokonaan.
A AG A sanoi:
Kyseinen kone on merkitty projektiin paikalleen. Sitä ei voi siirtää eri syistä. Voisi kuvitella, että putkien sijainnin ilmoittaminen olisi heille helppoa, mutta näin ei näytä olevan.A AG A sanoi:
det är riktig plyfa bakom dubbelgipsetIsakare sanoi:
Varit med om samma sak, vi vägrade montera.
Lösningen blev att de skar ut gipsen bakom, skruvade och limmade ett lager plyfa till på den befintliga, och sen ett lager gips.
Sen förborra som du sa, grovgängade lite längre skruv som kapades i rätt längd för samma grovlek på gängan hela vägen.
Det vi satte upp var nån typ av skåp i plåt som täckte hela operationen i väggen, så de godkände brandskyddet som fullgott iaf.
Och det var riktig plyfa i väggen, inte OSB, då hade vi vägrat helt.
J
Jerald Stuartson
Talon omistaja
· Stockholm
· 539 viestiä
Jerald Stuartson
Talon omistaja
- Stockholm
- 539 viestiä
Ongelma on, kun se on kiinnitetty esiporattuun levyyn ja 30-35 mm vetää puuhun, se on vahva. Tässä sinulla on 12 mm (oletan) vaneri, johon vain kärki menee. Tuntuu erittäin epävarmalta..K kribban sanoi:
juuri niin. Tätä yritän välittää konsultille. Heidän mielestään olemme saaneet hyvät edellytykset.M mojjen sanoi:
Pyydä konsultilta, että tämä. Suunnittelijana määrittää asennusmenetelmän aina ruuvitasolle asti. Sekä että tämä ottaa kirjallisesti vastuun turvallisuudesta. Eli vapauttaa sinut vastuusta. Jos he eivät halua tehdä sitä, niin sinulla on vastaus siihen, miksi sinunkaan ei pitäisi tehdä sitä.K kribban sanoi:
Talon omistaja
· Stockholm
· 715 viestiä
Vippbult on paras.
Miten ajattelit kiinnittää sen ilman, että poraat läpi vanerilevyn, joka ei saa mennä läpi?I Installation sanoi:
Ehdotukseni on samanlainen kuin ehdotus ruostumattomasta teräslevystä, mutta uusi vahva vaneri, joka on käsitelty samalla tavalla kuin kipsilevyt katon ja lattian välillä, monilla ruuveilla ja liimalla.
Talon omistaja
· Stockholm
· 715 viestiä
kokeillaansnuttjulle sanoi: