12 327 lukukertaa ·
7 vastausta
12k lukukertaa
7 vastausta
Resepti "sluring":ille kiinnivaluun
Ajattelin valaa 22 mm tolppakengät 23-24 mm reikiin, jotka olen porannut kallioon.
Olen kuullut, että on olemassa jotain nimeltään "sluring". Veden ja sementin seos, jota voi käyttää?
Onko jollain hyvä resepti ja tietoa, miten se tehdään?
Minulla ei ole puhdasta sementtiä kotona... sopiiko muurauslaasti B ja vesi?
Olen kuullut, että on olemassa jotain nimeltään "sluring". Veden ja sementin seos, jota voi käyttää?
Onko jollain hyvä resepti ja tietoa, miten se tehdään?
Minulla ei ole puhdasta sementtiä kotona... sopiiko muurauslaasti B ja vesi?
Sinun pitäisi varmaan käyttää expanderbetong, jos en ole ihan väärässä.
Edit: Huomasin nyt, että väliä oli todella vähän...
Edit: Huomasin nyt, että väliä oli todella vähän...
Juuri niin... ajattelin, että ankarmassa on hieman kallista ja liioittelua... Eikä myöskään ole paljon ylimääräistä tilaa reiässä raudan/kallion välissä.
Voiko vain kaataa erittäin löysän sekoituksen laastia ja vettä reikään ja sitten painaa harjateräksen alas?
Voiko vain kaataa erittäin löysän sekoituksen laastia ja vettä reikään ja sitten painaa harjateräksen alas?
Ankkurimassa annostellaan ennen raudan asettamista, ja tietty määrä riippuen reiän koosta / raudan koosta, on yleensä merkitty tuubin mitta-asteikkoon.
Toivottavasti saat vastauksen joltakin muulta sementistä, sillä siitä en tiedä kovin paljon...
Toivottavasti saat vastauksen joltakin muulta sementistä, sillä siitä en tiedä kovin paljon...
Käytän joskus halpaa kaksikomponenttista kittiä. Yleensä polyesteripohjaista, joskus sekoituksessa lyhyitä lasikuituja. On toiminut hyvin tähän mennessä.
Voisiko tavallinen maxit rapid itsetasoittuva massa, kuituvahvistettu, toimia? Jos siinä ei ole suurempaa sivukantamista...anaitis sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi