3 849 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Remonttitapetti. Korjaako se lastulevyjen väliset saumat
Vanhoissa taloissa minulla on paljon lastulevystä tehtyjä seinäpaneeleita. Joitakin seiniä peitän kipsilevyillä. Mutta joissakin paikoissa pidän lastulevyn ulommaisena kerroksena. Usein tästä syystä, että en halua purkaa paikan päällä maalattuja reunoja ym.
Mutta levysaumat tietenkin halkeilevat. Olen kokeillut useita eri menetelmiä. Esimerkiksi liimata nauhoja liimalla jne. Mutta nekin halkeavat. Mitenkäs onkaan remonttitapetin kanssa? Se on melko paksua ja vaikuttaa vahvalta. Uskotteko, että se voisi korjata levysaumat? Ehkä ei kulmia, mutta ne tasaiset saumat?
Mutta levysaumat tietenkin halkeilevat. Olen kokeillut useita eri menetelmiä. Esimerkiksi liimata nauhoja liimalla jne. Mutta nekin halkeavat. Mitenkäs onkaan remonttitapetin kanssa? Se on melko paksua ja vaikuttaa vahvalta. Uskotteko, että se voisi korjata levysaumat? Ehkä ei kulmia, mutta ne tasaiset saumat?
Jos ostat lasikuitua sisältävän, niin se pysyy. Esimerkiksi tämä: https://www.durosweden.se/renoveringstapeter/easy-cover-1-rlr. Imee jonkin verran maalia kuitenki.O Olf Oggler sanoi:Kämpässäni on vanhastaan paljon lastulevystä tehtyjä seinälevyjä. Osa seinistä on kipsiä. Mutta osassa paikoista pidän lastulevyn uloimpana levynä. Usein siitä syystä, etten halua rikkoa paikan päällä maalattuja listoja ym.
Mutta levyjen saumat halkeilevat. Olen kokeillut monia eri menetelmiä. Muun muassa liimata nauhat liimalla ym. Mutta nekin halkeilevat. Mutta entäpä remonttitapetti? Se on melko paksua ja vaikuttaa vahvalta. Uskotteko, että se voisi korjata levyjen saumat? Ehkä ei kulmissa siis. Mutta tasaiset saumat?
Se oli hyvä vinkki. Kipsilevy rullalla, tyyppi. Kiitos.
Se lasikuituvahvistettu remonttitapetti, johon on linkki hieman ylempänä ketjussa. Toimiiko se liimaamalla suoraan OSB-levyyn? Saako sillä tavalla aikaan ok seinäpinnan?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur fixar man enklast grunden
Grund & Markarbeten -
Hur fixar man denna vägg?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur fixar jag denna vägg, målad med blyfärg, på ett säkert sätt
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Hur fixar jag denna vägg enklast?
Färg, Måla & Tapetsera -
Hur fixar man den delen av fontän?