Ajattelin tehdä uudestaan olohuoneen sisäänkäynnin eteisestä, se on 120 cm leveä, haluan rakentaa sisäänkäynnin umpeen mutta jättää pyöreän aukon :

, juuri niin se on. Aukko noin metrin keskellä avausta, voiko saada vähän vinkkejä miten edetä, voiko esim. ottaa kaksi yläosaa sellaisista kaariovikirsoista ja yhdistää ne? Norrl...