Ajattelin tehdä uudestaan olohuoneen sisäänkäynnin eteisestä, se on 120 cm leveä, haluan rakentaa sisäänkäynnin umpeen mutta jättää pyöreän aukon ::), juuri niin se on. Aukko noin metrin keskellä avausta, voiko saada vähän vinkkejä miten edetä, voiko esim. ottaa kaksi yläosaa sellaisista kaariovikirsoista ja yhdistää ne? Norrl...
 
Tsekkaa unelmaikkunaa, niillä on paljon pyöreitä asioita (myös ilman ikkunaruutua). Voi tilata useimpien suurten rakennusliikkeiden kautta, esim. K-Rauta.
www.dromfonstret.se
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.