2 741 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Reikä paxille
MITÄ TEEN?
Aion auttaa kaveria pienissä töissä, joita ei ole tehty hänen uudessa mökissä, kuten asentamaan paxfläkt kylpyhuoneeseen, mutta hän luulee, että kaakeliasentaja on tehnyt liian pienen reiän laattaan! >
miten laajentaa reikä laatassa, joka on jo asennettu? En ole itse vielä nähnyt, miltä se näyttää, mutta ajattelin "metsästää" vinkkejä ennen kuin menen sinne.
Norrl.
Aion auttaa kaveria pienissä töissä, joita ei ole tehty hänen uudessa mökissä, kuten asentamaan paxfläkt kylpyhuoneeseen, mutta hän luulee, että kaakeliasentaja on tehnyt liian pienen reiän laattaan! >
Norrl.
En ole koskaan tehnyt niin suuria reikiä kuin 90-100mm seinälaattoihin, mutta irtonaisiin laattoihin olen tehnyt sen pistosahalla ja erityisellä terällä. Voisi ehkä toimia myös tässä tapauksessa, jos takana on vain kaksinkertainen kipsilevy, koska terä menee 40mm syvyyteen, mutta se vaatii hyvän pistosahan, jossa on säädettävä nopeus, ja kärsivällisyyttä.
Jep, olen ostanut sen mm. BeijerByggistä ja myös OBS:stä kun tuli paniikki sunnuntaina. Kiinnitä maalarinteippi laatan päälle siihen, missä sahaat, niin on helppo piirtää ja se antaa lisäsuojaa. Käytä myös sahan muovijalkaa sekä alhaista nopeutta.
Uskon, että sen pitäisi toimia, jos laatat ovat normaalikovia.
Uskon, että sen pitäisi toimia, jos laatat ovat normaalikovia.
Klikkaa tästä vastataksesi