Hei.

Seinät, joita kuvat näyttävät, ovat sisätiloissa, ja ne tulee korjata ja rappata uudelleen. Ilmastointikanava tulee poistaa ja reikä muurata umpeen.

Olen miettinyt, että ehkä tarvitaan rappausverkkoa vanhojen halkeamien, umpeen muurattujen ikkunoiden, patterisyvennysten ym. vuoksi.

Onko täällä joku ystävällinen, joka osaa tämä ja voi kertoa, tarvitaanko verkkoa ja miten se siinä tapauksessa pitäisi asentaa?

• Sisäseinässä näkyy tiilimuurausta, jossa on halkeamia ja vaurioiden merkkejä. Vasemmalla alhaalla vihreä lattialista.
  • Tiiliseinä, jossa on halkeamia ja vanha ilmanvaihtokanava. Seinän osat ovat paikattu laastilla ja kanava on poistettava.
Claes Sörmland
Luulen, ettei sitä tarvita ja ennen se ei tulisi kyseeseen. Siitä huolimatta nykyään lähes kaikki käsityöläiset laittaisivat verkon. Kuka uskaltaa ottaa riskin?

Tässä video kuinka naulata verkko:

Kiitos paljon nopeasta vastauksesta.

Niin ajattelin tehdä verkon kanssa ja naulata sen saumaan, mutta kun kysyin kramppuja Bauhausista, tyyppi siellä sanoi, että "betoniin ei voi naulata". Minulle jäi tunne, ettei hän ollut aivan varma asiastaan. Eli voiko kramppuja naulata kivien väliseen saumaan? Minkä kokoiset/tyyppiset pitäisi ottaa siinä tapauksessa?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.