4 636 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Rappattu autotalli
Hei!
Ajattelen rakentaa rapatun talon. Oletan, että pitäisi myös olla rapattu autotalli.
Vai voiko rapatun talon yhdistää puuautotalliin tyylikkäällä tavalla, ehdotuksia kuva?
Myyjämme ehdottaa, että ostamme autotallin itse, tietääkö kukaan, mistä niitä voi löytää?
Ajattelen rakentaa rapatun talon. Oletan, että pitäisi myös olla rapattu autotalli.
Vai voiko rapatun talon yhdistää puuautotalliin tyylikkäällä tavalla, ehdotuksia kuva?
Myyjämme ehdottaa, että ostamme autotallin itse, tietääkö kukaan, mistä niitä voi löytää?
Kun aiot rakentaa uuden talon rapatulla julkisivulla, voi tuntua oudolta lisätä autotalli, jossa on puinen julkisivu.
Paras vaihtoehto on puhua rakennusurakoitsijan kanssa, joka valmistelee talosi.
Mutta miksi talotoimittaja ei halua myydä sinulle autotallia, kun tämä todennäköisesti olisi halvin vaihtoehto, jossa kaikki on yhteen summaan!
Per ;D
Paras vaihtoehto on puhua rakennusurakoitsijan kanssa, joka valmistelee talosi.
Mutta miksi talotoimittaja ei halua myydä sinulle autotallia, kun tämä todennäköisesti olisi halvin vaihtoehto, jossa kaikki on yhteen summaan!
Per ;D
No jaa, hän huomauttaa säännöstä, joka sanoo, että talo täytyy sijoittaa 4,5 metrin päähän tontin rajasta. Ja autotallin kanssa talosta tulee liian pitkä.
Hän tarkoittaa, että yksittäinen autotalli voisi olla halvempaa ostaa itse rakennussarjana. Ja silloin siitä tulisi puuversio, koska en voi "laastia". Mikä hänen mielestään on tavallinen yhdistelmä.
Kumma kyllä, muilla alueilla kunnassa on vain 1 metri tontin rajaan.
Hän tarkoittaa, että yksittäinen autotalli voisi olla halvempaa ostaa itse rakennussarjana. Ja silloin siitä tulisi puuversio, koska en voi "laastia". Mikä hänen mielestään on tavallinen yhdistelmä.
Kumma kyllä, muilla alueilla kunnassa on vain 1 metri tontin rajaan.
Jos sinulla on naapurisi lupa (kirjallinen), voit rakentaa lähemmäksi kuin 4,5 metriä, jos siellä ei ole mitään erityistä asemakaavaa, jossa aiot rakentaa. Tarkista kunnan kaupunkirakennusvirastolta, mitä sääntöjä noudatetaan juuri sinun alueellasi.
Meillä on rapattu talo ja aiomme rakentaa erillisen rapatun autotallin. Emme ole ammattilaisia rappauksessa, joten muuraamme autotallin ja annamme jonkun yrityksen tulla ja hoitaa rappauksen.
Meillä on rapattu talo ja aiomme rakentaa erillisen rapatun autotallin. Emme ole ammattilaisia rappauksessa, joten muuraamme autotallin ja annamme jonkun yrityksen tulla ja hoitaa rappauksen.
Klikkaa tästä vastataksesi