Heippa,

Tämä viesti on saattanut päätyä väärään foorumiosioon, siirrä se mielellään oikeaan jos on niin.

Tarvitsen suuren määrän ranskalaisia puuruuvia suuren aidan rakentamiseen. Olen käynyt parilla rakennusliikkeellä ja nähnyt vain pieniä paketteja, joissa on 10-15 ruuvia. Tarvitsen yli 400 kappaletta, joten siitä tulee todella kallista.
Tietääkö kukaan mistä voi ostaa suurpakkauksia?
Asun Göteborgissa.

Yst. terv.

Stefan

Miten on hinta, jos ostaa irtotavarana?

Tiedän, että Byggmaxilla on frans skruv irtotavarana. Boråsissa myös Verktygsbodenilla on hyvä valikoima ruuveja.

Katso tavallisesta rautakaupasta. Olen jossain vaiheessa ostanut ruuveja 100-pakkauksessa, joten kyllä niitä löytyy.

Biltema muistaakseni on.

Biltema on, se riippuu siitä, millaisia laatuvaatimuksia asetetaan. Halpoja ne ovat joka tapauksessa.

Katso Odal, Swedol ja vastaavat, sekä tavalliset rautakaupat.
Itse en suostu ostamaan viittä ruuvia tyhmässä pinpackpussissa.

Mr handyman:Ostin itse 100 kappaleen pakkauksen hintaan, jolla olisi saanut neljä rautakaupasta. Toimi sitten hyvin minulle ainakin ;)

Monet aliarvioivat biltema, se on samat tuotteet kuin jula tai clas i sjön.

Mutta laatu maksaa, katso byggmax, bauhaus, krauta jostain löydät.

Joo biltema kaikin mokomin mutta heidän ruuvinsa ovat 4.6 lujuusluokkaa, joten sinun täytyy ottaa yksi koko suurempi kuin laatusruuvilla, jotka ovat 8.8... Mikä koko on ajankohtainen? minulla on pari pinoa ranskanruuveja, jotka seisovat käyttämättöminä, koska wurthin SK-malli on ylivoimainen useimmissa tapauksissa..

Terve,

Siitä tuli Bilteman. Halpoja, mutta huonoja. Useat menivät rikki kun kiristin niitä, vaikka en edes kiristänyt kovaa...
Mutta mutta. Tulipahan halvaksi.

Ystävällisin terveisin

Stefan

stew sanoi:
Tjenare,

Det blev biltemas. Billiga, men dåliga. Ett flertal gick sönder när man drog åt dem, och då drog jag ändå inte hårt...
Men men. Billigt blev det.

Mvh

Stefan
Teitko esiporauksen? Ja jos teit, minkä kokoisen reiän porasit ja minkä kokoinen oli "fransk" jonka aioit kiristää?

Aion porata 8mm ranskalaisia ruuveja tukipalkkeihin. Minkä kokoisella poranterällä suosittelette esiporaamista? 5mm?

Rautakauppa pitäisi helposti päihittää Bilteman hinnat edellyttäen, että ostaa pakkauksen. Jos kauppa sitten tarjoaa myyntiä irtotavarana tai yksittäin, on selvää, että hinta nousee...

Valitettavasti kaikki eivät näköjään halua myydä ruuveja... ;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.