4 994 lukukertaa ·
12 vastausta
5k lukukertaa
12 vastausta
Ranskalainen puuruuvipakkaus
Heippa,
Tämä viesti on saattanut päätyä väärään foorumiosioon, siirrä se mielellään oikeaan jos on niin.
Tarvitsen suuren määrän ranskalaisia puuruuvia suuren aidan rakentamiseen. Olen käynyt parilla rakennusliikkeellä ja nähnyt vain pieniä paketteja, joissa on 10-15 ruuvia. Tarvitsen yli 400 kappaletta, joten siitä tulee todella kallista.
Tietääkö kukaan mistä voi ostaa suurpakkauksia?
Asun Göteborgissa.
Yst. terv.
Stefan
Tämä viesti on saattanut päätyä väärään foorumiosioon, siirrä se mielellään oikeaan jos on niin.
Tarvitsen suuren määrän ranskalaisia puuruuvia suuren aidan rakentamiseen. Olen käynyt parilla rakennusliikkeellä ja nähnyt vain pieniä paketteja, joissa on 10-15 ruuvia. Tarvitsen yli 400 kappaletta, joten siitä tulee todella kallista.
Tietääkö kukaan mistä voi ostaa suurpakkauksia?
Asun Göteborgissa.
Yst. terv.
Stefan
Jäsen
· Värmlands län
· 2 899 viestiä
Biltema on, se riippuu siitä, millaisia laatuvaatimuksia asetetaan. Halpoja ne ovat joka tapauksessa.
Harrastajasähköasentaja
· E
· 15 391 viestiä
Katso Odal, Swedol ja vastaavat, sekä tavalliset rautakaupat.
Itse en suostu ostamaan viittä ruuvia tyhmässä pinpackpussissa.
Itse en suostu ostamaan viittä ruuvia tyhmässä pinpackpussissa.
Joo biltema kaikin mokomin mutta heidän ruuvinsa ovat 4.6 lujuusluokkaa, joten sinun täytyy ottaa yksi koko suurempi kuin laatusruuvilla, jotka ovat 8.8... Mikä koko on ajankohtainen? minulla on pari pinoa ranskanruuveja, jotka seisovat käyttämättöminä, koska wurthin SK-malli on ylivoimainen useimmissa tapauksissa..
Rautakauppa pitäisi helposti päihittää Bilteman hinnat edellyttäen, että ostaa pakkauksen. Jos kauppa sitten tarjoaa myyntiä irtotavarana tai yksittäin, on selvää, että hinta nousee...
Valitettavasti kaikki eivät näköjään halua myydä ruuveja...
Valitettavasti kaikki eivät näköjään halua myydä ruuveja...
Klikkaa tästä vastataksesi