Meillä on olemassa oleva aukko seinässä (katso kuva), jonka aiomme sulkea. Oikealle aiomme asentaa oven.

Kysymykseni on, tarvitsemmeko oikealle puolelle tukipuun vai voimmeko käyttää olemassa olevaa betoniseinää oven kiinnittämiseen.

Kiitollinen vastauksesta :)
 
  • Avoin oviaukko, jossa on läpinäkyvä muovikalvo peittämässä. Lattialla on osia rakennusprojektista.
K
Voit käyttää betoniseinää karmien kiinnitykseen. Voit myös asentaa tukipuun, riippuu vähän siitä, mitä haluatte ja kuinka taitavia olette. Helpointa on silti asentaa tukipuu ja tehdä kehys, johon kiinnität sitten karmen. Sitä on helpompi saada pystysuoraan, kun kiinnitätte, koska vältätte poraamisen, tulppaamisen ja kaiken muun, mitä betonin kanssa tarvitaan. Ja on helpompi korjata pieniä virheitä, jos teillä on puutuki karmien kiinnitykseen verrattuna betoniseinään.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.