Hei kaikki pool are
Minulla on uima-allas, jonka olen itse rakentanut kooltaan 3 x 6 m käyttäen irtonaista puutavaraa 2 "4 ja maalattu vihreällä Coprinolilla sekä terassilla ympäriinsä. Olen käyttänyt sitä nyt noin 10 vuotta. Nyt haluan rakentaa sen ympärille, osittain jotta voisivat uida pidempään vuodessa ja osittain jotta ei tulisi lehtiä, sammakoita ja roskaa, olen alkanut väsyä siihen.
Kysyn, onko täällä Forumilla joku, joka on rakentanut ympärilleen tai jolla on ehdotuksia rakentaa uima-allas peittoon irtopuutavaraa 2 "4 tai kasvihuoneteräskaaria ja muovit katto/seinät tai lasia, joo joo, mikä hyvänsä hyvään hintaan. Se pitäisi rakentaa tyyliin kasvihuone, mielellään kuvien ja mittojen kanssa ja mistä olette ostaneet materiaalinne. Alue, joka pitäisi peittää, on noin leveys 6,20 m x pituus 8,30 m. Onko täällä joku, joka tietää tai on itse rakentanut hyvään hintaan
Terveisin Kröll Hbg
tänään, 09:39
Muokkaa | Lainaa | Raportoi | #2

Cuprinol ei haluta sisätiloihin

Cuprinol ei halua sitä sisätiloihin Ne säännöt ovat maanpinnan alla Miksi ????

jassoo täällä ei ollut pool are tai ???? heeeeee Mitä luulette puusepät / rakentajat tästä Vai onko teillä parempi ehdotus puutavarasta / materiaalista Mietin, onko täällä Foorumilla joku, joka on rakentanut altaansa sisään tai jolla on ehdotus altaan sisäänrakennuksesta. Ajattelin rakentaa sen kyllästetyllä puutavaralla, 3 tolppaa kummallakin pitkällä sivulla 95x95 siis pituudeltaan 8,30 ja 1 tolppa 95x95 keskellä leveydeltä 6,20, jotta syntyy kattokaltevuus. Ja sitten asettaa kattopalkit 45x150 120cc välein. Ja sitten levittää rimaa 45x70 pituudeltaan 8,30. Koska ajattelin laittaa muovikaton joskus. Se pitäisi rakentaa kuten kasvihuone. Ei kellään kuvia ja mistä olette materiaalinne ostaneet. Pinta-ala, joka pitäisi rakentaa sisään, on noin Leveys 6,20 m x Pituus 8,30. Tietääkö joku täällä tai onko itse rakentanut kohtuulliseen hintaan
Terveisin Kröll Hbg

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.