5 490 lukukertaa ·
12 vastausta
5k lukukertaa
12 vastausta
Rakentaa puutikkaat. Liukasta talvella? Miten ajatella?
Aion rakentaa sisäänkäynnin portaat puusta. Haittapuolena on, että talvella puuportaat voivat olla erittäin liukkaat. Onko olemassa hyvää tapaa korjata tämä? Suolata? Hiekottaa? Minulla oli ajatus laittaa matto portaille, mutta silloin minun on tiedettävä, millainen matto, jotta voin rakentaa portaat alemmaksi niin, ettei ovi osu mattoon, kun sen avaa. Kuinka te olisitte tehneet?
En ole kokenut ongelmaa puuportaiden kanssa. Pitää vain poistaa lumi.
Jos antaa muodostua jääkalikan, on hackor som är bra anpassade näiden poistamiseen.
Jos antaa muodostua jääkalikan, on hackor som är bra anpassade näiden poistamiseen.
Minulla on myös kaksi puukantta, en myöskään koe niitä liukkaiksi. Toista aurailen silloin tällöin, mutta en toista. Mahdollisesti siitä voi tulla liukas, kun lumi sulaa ja vesi ei pääse valumaan pois ennen kuin se jäätyy. Kuitenkaan en ole kokenut tätä niinä vuosina, kun olen ne omistanut.M Förstagångsköparen sanoi:
Tärkeintä on pitää terassi puhtaana. Kun siihen alkaa kasvaa levää ja kerääntyy erilaista pinttynyttä likaa, siitä tulee liukas kastuessaan. Mene ulos ja hankaa kunnon juuriharjalla, kun se alkaa tuntua liukkaalta, on minun neuvoni! Riippumatta siitä, aiotko laittaa maton vai et, sinun tulisi silti jättää muutama senttimetri vapaaksi oven kohdalla, jotta se ei ota kiinni, kun oven ulkopuolella on tallattua lunta!
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Samaa mieltä, että puuportaat voivat muuttua todella liukkaiksi, olin lähellä murtumaa aamulla. Mielestäni workingclasshgero:n ratkaisu on loistava, harkitsen sitä itsekin.
Muuten olemme käyttäneet räsymattoa tai kanaverkkoa. Uskon, että rappausverkko voisi olla järkevämpi kuin kanaverkko.
Täytyy miettiä, haluaako ympärivuotisen ratkaisun vai onko valmis laittamaan talvirenkaat myös sisäänkäynnille.
Muuten olemme käyttäneet räsymattoa tai kanaverkkoa. Uskon, että rappausverkko voisi olla järkevämpi kuin kanaverkko.
Täytyy miettiä, haluaako ympärivuotisen ratkaisun vai onko valmis laittamaan talvirenkaat myös sisäänkäynnille.
Klikkaa tästä vastataksesi