16 234 lukukertaa ·
8 vastausta
16k lukukertaa
8 vastausta
Rakentaa portaat pieneen tilaan.
Kierreportaasta tulee todella kapea, jos käytettävissä on vain 1.70. Keskipylväs vie varmasti 15 cm, ja jäljelle jää 1.55, joka jaetaan kahdella, mikä antaa noin 75 cm askelleveyden. Tämä varmasti toimii, mutta en haluaisi näin kapeaa portaita ainoaksi yläkertaan johtavaksi portaaksi.
askelväli on korkeintaan 850 mm, mikä pitäisi olla ihan okei mitta.. (vapaa leveys 10Ms ovessa on kai noin 860?!). mutta tietysti, jos haluaa kaiteen ja spindelin keskelle, voi tulla aika ahdasta. Jyrkkä siitä kai tulee myös tietenkin!
Minulla on U-portaat alas rinteeseen siinä mitassa ja ne ovat täysin ok kävellä. Leveys kantopuiden välillä on 72 cm ja askelmien syvyys noin 25 cm. Tämä on nyt rinteeseen, joten minun ei koskaan tarvitse kantaa mitään suurta portaissa, se olisi ollut vaikeaa, mutta kävelyyn ne ovat todella hyvät. Haluatko kuvan siitä niin kerro.
Katso .http://www.atab-trappan.se!
Siellä on vähintään kaksi ratkaisua, jotka voivat sopia sinulle. Olen keskustelemassa heidän kanssaan juuri sellaisista portaista, joita etsit.
Clint
Siellä on vähintään kaksi ratkaisua, jotka voivat sopia sinulle. Olen keskustelemassa heidän kanssaan juuri sellaisista portaista, joita etsit.
Clint
Klikkaa tästä vastataksesi