On ruma sähkökaappi eteisessä, jonka ajattelin piilottaa yksinkertaisella laatikolla

Olen hyvin kokematon rakentamaan asioita, mutta pidän siitä. Tarvitsisin vinkkejä materiaalista laatikolle, jonka ei pitäisi olla liian raskas.

Olen ajatellut MDF:ää tai vaneria, mitä mieltä olette?

Ajattelin ensin kiinnittää laatikon seinään sähkökaapin ympärille, mutta muutin sitten mieltäni. Jos vain tekee laatikon ilman takaosaa, joka liu'utetaan sähkökaapin päälle. Jotta se pysyisi paikallaan, ajattelin laittaa vaahtomuovia sisäpuolelle, joka painaa itse sähkökaappia vasten, jotta laatikko pysyy paikallaan. Mitä mieltä olette tästä ideasta?

Mikä paksuus materiaalilla pitäisi olla mielestänne? Laatikko täytyy varmaan ruuvata yhteen, joten ei kovin ohut luulisin? Vai riittääkö liima?

Kiitollinen vinkeistä!

Kun asuin asunnossa, minulla oli sama "ongelma". Se ratkaistiin väliaikaisesti teippaamalla kasaan pahvilaatikko, ja muistaakseni me tapetoimme sen myös. Se oli niin hyvä, ettei siitä koskaan tullut oikeaa laatikkoa. Se ei ehkä sovi teille, mutta se on joka tapauksessa yksi vaihtoehto.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.