Hei....
Minulla on kulmahuone, joka on suljettu yhdeltä puolelta kirjahyllyllä ja toiselta puolelta vaatekaapilla ja ajattelin rakentaa tehosteseinän kirjahyllyn sijaan.
Tehosteseinään upotetaan sitten 42" televisio ja myös kaksi valaistua pientä "lokeroa".
Pitäisikö minun käyttää kipsilevyjä tai lastulevyä seinän tekemiseen?
Tehosteseinän ympärille tulee luultavasti jokin lista, uskon että on vaikea saada siitä hienoa muuten, kun emme halua maalata huonetta uudelleen.
Mitä mieltä olette?