Hei, tarvitsen apua ja tukea! Olen aikeissa tehdä ajotien tontillemme, mutta olen hieman epävarma siitä, mitä materiaalia minun pitäisi käyttää! Ajattelen käyttää rumpua, joka on 300mm leveä ja 6000mm pitkä! Ajatuksena on kaivaa niin, että se saa hyvän kaadon, laittaa Markduk, hienoa soraa pohjalle ja rummun ympärille sekä kantavaa kerrosta samalle tasolle kuin tie! Tietenkin, kastelu ja tamppaus välillä! Kuulostaako tämä kestävältä ratkaisulta?