3 890 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Rakennusprosessin aikajana
Hei, tilanne on se, että minulla on tehtävä. Tehtävä on, että minun tulee tehdä aikajana rakennusprosessista, opettajani haluaa, että lisään nämä sanat aikajanalle, olen käynyt läpi opetusmateriaalia, mutta en löydä mitään tietoa tästä. Voiko joku auttaa minua?
- Rakennuslupa
- Rakennustyön aloitus
- Bas-P
- Yksityiskohtainen suunnitelma
- Bas-U
- APD-suunnitelma
- A-piirustus
- Loppukatselmus
- Muuraaja
- Rakennuttaja
Mitä mieltä olet itse järjestyksestä? Voitko yrittää pohtia ja miettiä oikeaa vastausta.
Oppimisarvo jää erittäin rajalliseksi, jos saat vain vastauksen tarjoiltuna...
Tervetuloa foorumille muuten.
Se on foorumin sääntöjen vastaista postata sama kysymys useisiin eri alafoorumeihin, ihan vaan tiedoksi.
Oppimisarvo jää erittäin rajalliseksi, jos saat vain vastauksen tarjoiltuna...
Tervetuloa foorumille muuten.
Se on foorumin sääntöjen vastaista postata sama kysymys useisiin eri alafoorumeihin, ihan vaan tiedoksi.
Kuten sanottu, koulutusmateriaali, jonka olen saanut, ei sisällä tietoa puolesta näistä sanoista, jotka olen kirjoittanut. Olen käynyt läpi jokaisen luvun, mutta en löydä mitään. Olen yrittänyt tavoittaa opettajani, mutta hän on lomalla.
Ne sanat, joista löydät tietoa? Missä järjestyksessä ne pitäisi kirjoittaa? Oletko kokeillut googlata eri asioita?
Googlasin esim. APD-planin, koska se oli minulle uusi käsite, ja se heti antoi esiin relevanttia tietoa, joka auttaa selittämään mihin järjestykseen se sopii.
Googlasin esim. APD-planin, koska se oli minulle uusi käsite, ja se heti antoi esiin relevanttia tietoa, joka auttaa selittämään mihin järjestykseen se sopii.
Jos haluat lisää tietoa rakennusluvasta ja mitä sen prosessi koskee, voit löytää tietoa eri kuntien verkkosivuilta. Voit myös löytää tietoa asemakaavasta ja piirustuksista sieltä. Jotkut kunnat ovat pedagogisempia kuin toiset, joten etsi laajasti.
On väärin, jos meidän pitäisi vastata tehtäviisi. Kuten sanottu, sinun pitäisi löytää tiedot opintomateriaalistasi. Muuten löydät vastauksia joihinkin kysymyksiisi täältä: https://www.boverket.se/sv/om-boverket/guider/guide-for-bygglov-och-byggprocessen/
Klikkaa tästä vastataksesi