2 836 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Rakennusmateriaalit Puolasta - Byggmaterialpl.se
Hei,
Olen saanut ikkunoiden hinnat sekä Virosta että Puolasta, ja ne ovat erittäin hyvät. Puolasta on välittäjä Ruotsissa nimeltään byggmaterialpl.se. He tarjoavat myös muita rakennustuotteita, joita tarvitsen. Siksi pohdin, uskaltaisinko tilata tavaroita heiltä ja siten välttyä järjestämästä kuljetusta Puolasta itse.
Kun mukana on jonkin verran rahaa, tulee aina vähän hermostuneeksi... Onko kenelläkään kokemuksia byggmaterialpl:stä tai voisiko antaa neuvoja mahdolliseen tuontiin liittyen?
Olen saanut ikkunoiden hinnat sekä Virosta että Puolasta, ja ne ovat erittäin hyvät. Puolasta on välittäjä Ruotsissa nimeltään byggmaterialpl.se. He tarjoavat myös muita rakennustuotteita, joita tarvitsen. Siksi pohdin, uskaltaisinko tilata tavaroita heiltä ja siten välttyä järjestämästä kuljetusta Puolasta itse.
Kun mukana on jonkin verran rahaa, tulee aina vähän hermostuneeksi... Onko kenelläkään kokemuksia byggmaterialpl:stä tai voisiko antaa neuvoja mahdolliseen tuontiin liittyen?
Nyt tämä on yleisempää, mutta en ostaisi mistään, missä vaaditaan ennakkomaksua, jos kyseessä on suurempia summia, vaan maksaisin toimituksessa ja tarkistaisin, että tavarat ovat oikeat ja oikeaa laatua.
Jos he eivät suostu siihen, katson, että riski on liian suuri yleisesti.
Jos he eivät suostu siihen, katson, että riski on liian suuri yleisesti.
Det gör de inte, för de är precis lika rädda för utebliven betalning som du är för utebliven leverans. Nu talar jag inte om mellanhanden som trådskaparen nämner, utan generellt. De brukar hälsa att man är välkommen att hämta sina varor och plats, och även passa på att betala. Då behöver ingen känna sig obekväm. Å andra sidan känns det lagom upphetsande att behöva resa långt för att hämta hem några pall flytspackel, eller vad det nu kan vara.mats_o sanoi:
Tycker att Fröberg kan gott och väl köpa en flygbiljett för 200kr från Skavsta till Gdansk och handla själv. Det blir billigare så.
Klikkaa tästä vastataksesi