6 962 lukukertaa ·
29 vastausta
7k lukukertaa
29 vastausta
Rakennusmarkkinat Szcecinissä/Stettinissä? Vinkkejä?
Ei, mutta voin kertoa, miten itse tein, jos siitä on apua jollekin. Menin Gdynian Castorama-myymälään. Pyysin myymälätyöntekijän avuksi ja hänestä tuli henkilökohtainen ostokseni. Kun olin maksanut, otin hänen sähköpostiosoitteensa ja sanoin, että jos hän ottaisi henkilökohtaisen vastuun siitä, että kaikki tulisi toimitukseen mukaan, lähettäisin hänelle palkkion. Sitten soitin ja tilasin toimituksen Gdynian myymälöistä projektiimme Nackaan. Kun olin saanut tavarat, lähetin sähköpostia kiittäen avusta ja kysyin, minne voin lähettää palkkion. Ajatuksena on, että seuraavalla kerralla, kun tarvitsen uuden toimituksen, lähetän hänelle vain listan ilman, että tarvitsee mennä Gdyniaan. Katsotaan miten se sujuu.svartjobbarn sanoi:
Exclusiivisempien laattojen/klinkkereiden osalta minulla on yhteys yritykseen Gdyniassa, joka valitsee tarvitsemani tuotteet.
Mutta haluan henkilökohtaisesti mennä Puolaan katsomaan, mitä uutuuksia on tullut. Toivon, että voin matkustaa kerran vuodessa mutta tehdä useita tilauksia samana vuonna.
ystävällisin terveisin
David
Lähetys maksoi 8.500, ilman alv:tä. Muistelen, että kuorma-auto vei 33 lavaa. En muista maksimipainoa.Jesca_j sanoi:
terveisin
David
En nähnyt mitään jännittäviä vaatekauppoja siellä, missä olin. Muuten useimmilla itäblokin mailla on perinteiset vaatekaupat Boss, jne. Valikoima on kuitenkin yleensä sellainen ja hinnat suunnilleen samat kuin Ruotsissa.
ystävällisin terveisin
David
ystävällisin terveisin
David
Olemme asuneet sekä SAS Radisonissa että IBIS-hotellissa. IBIS maksaa 155 PLN yöltä viikonloppuna - ja siinä on lisäksi perhehuoneita... SAS Radison on selvästi kalliimpi verrattuna - mutta on ylellisempi. IBIS on budjettihotelli liikematkustajille (sitä on koko Euroopassa), sijaitsee keskustassa ja siellä on vartioitu autotalli (25 PLN per yö / ajoneuvo). Aamiainen ei sisälly hintaan.
http://www.orbisonline.pl/szukanie_...ityselect=Szczecin&szukaj=yes&lang=en
Muuten ehkä http://www.hotelewpolsce.com.pl/m_szczec.htm voisi olla avuksi.
Olen kirjoittanut aikaisemmin lisää viestejä Stettinistä / Szczecinistä, jotka voivat antaa lisää tietoa siitä, miten täällä ostetaan. Käytä esimerkiksi foorumin hakutoimintoa löytääksesi nämä!
http://www.orbisonline.pl/szukanie_...ityselect=Szczecin&szukaj=yes&lang=en
Muuten ehkä http://www.hotelewpolsce.com.pl/m_szczec.htm voisi olla avuksi.
Olen kirjoittanut aikaisemmin lisää viestejä Stettinistä / Szczecinistä, jotka voivat antaa lisää tietoa siitä, miten täällä ostetaan. Käytä esimerkiksi foorumin hakutoimintoa löytääksesi nämä!
Aiemmassa ketjussa esitetyn väitteen osalta tulliasemasta Puolan ja Saksan välillä maa- tai vesimatkalla esim. Sassnitzin tai Rostockin kautta väitän, että tämä ei (enää) vastaa todellisuutta. Me matkustimme itse nyt viikonloppuna Sassnitzin kautta Stettiniin ja ainoa mitä rajalla tarkistettiin, oli passi. Tämä siitä huolimatta, että meillä oli iso perävaunu mukanamme, mikä olisi voinut kiinnostaa mahdollisia tullivirkailijoita...
EU-jäsenyys on varmaankin muuttanut joitakin 'aikaisemmin' voimassa olleita pelisääntöjä...
EU-jäsenyys on varmaankin muuttanut joitakin 'aikaisemmin' voimassa olleita pelisääntöjä...
Ännu en positiv sak med EU. Hoppas att tyska tullen passade på att rensa upp bland sin personal på samma gång.Svedalahem sanoi:När det gäller påståendet tidigare i denna tråd om tullstationen mellan Polen och Tyskland när man landvägen åker via t.ex. Sassnitz eller Rostock så vill jag hävda att detta inte (längre) stämmer med verkligheten. Vi åkte själva nu i helgen via Sassnitz till Stettin och det enda som kontrollerades vid gränsen var pass. Detta trots att vi hade ett stort släp med oss som borde intresserat ev. tullare...
EU-inträdet har nog ändrat på en del spelregler som gällde 'tidigare'...
mvh
David
Heippa!
Ajattelemme lähteä itse Puolaan ostamaan rakennustarvikkeita.
Katso www7.stenaline.se siellä voit klikata eteenpäin "-Ruotsin halvimmat hinnat löytyvät Puolasta".
Sieltä löytyy karttoja tavarataloista, ja voit myös saada joitakin hintaesimerkkejä tavaratalojen kampanjalehdistä. Onnea matkaan!
Ajattelemme lähteä itse Puolaan ostamaan rakennustarvikkeita.
Katso www7.stenaline.se siellä voit klikata eteenpäin "-Ruotsin halvimmat hinnat löytyvät Puolasta".
Sieltä löytyy karttoja tavarataloista, ja voit myös saada joitakin hintaesimerkkejä tavaratalojen kampanjalehdistä. Onnea matkaan!
Klikkaa tästä vastataksesi